Tanie wozidełko :) do 2,5 tyś zł

10 Wrz 2011, 22:08

Witam serdecznie :) Wiem, że były podobne tematy, ale ceny samochodów zmieniają się szybko, dlatego zakładam nowy wątek.

Jestem świeżutkim kierowcą, od 2 dni mam uprawnienia do kierowania pojazdów kat B :) Interesuje mnie własne wozidełko, nie mam wielkich wymagań, kilka z nich to :

- malutki silnik ( mniejsze spalanie, niższe opłaty, raczej nie gazowany )
- najchętniej 5 drzwi
- autko raczej małe - łatwość manewrowania oraz parkowania

Na bajery różnego rodzaju nie patrze, im mniej rzeczy w środku tym mniej się ma co do zepsucia, na wygląd zupełnie nie patrze, na wyposarzenie również, na komfort podróżowania także :) ma służyć jako środek transportu po mieście - dom - szkoła - sklep itp.

Na autko chce przeznaczyć max do 2,5 tyś zł, wiem że nie kupie w tej cenia cudu, ale wiem że spokojnie idzie w tej cenia kupić sprawne autko, którym spokojnie idzie jeszcze troche pojeździć.

Moje typy to :

-Daewoo tico ( wielki plus to 5 drzwi, małe spalanie, niskie opłaty, taniutkie części zamienne, za to minus to oczywiście rdza )
- Suzuki Swift ( tu podobnie jak w tico )
- Ford fiesta ( mk3, chodzą różne opinie, w sumie to nie wiem jak się prezentuje taki ford pod względem kosztów )
- hmm może jakiś nissan micra, może jakiś opel, albo inne daewoo, jakaś toyotka, jakieś inne propozycje ?

Co najchętniej polecacie ? jakieś za i przeciw poprosze :) z góry wielkie dzięki :)
hape
Nowicjusz

Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Toyota Yaris
Silnik: 1.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

10 Wrz 2011, 22:11

Ja jestem za Swiftem a od siebie dodam Fiata CC i Punto.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

10 Wrz 2011, 22:25