Terenowe auto do dłubania i przeróbki za małe pieniądze.

22 Lut 2015, 21:15

szybki napisał(a):A tak właściwie to ile razy widziałeś w terenie pozostałe produkty UAZa...:?:
jeździłem wszystkimi wymienionymi :mrgreen: tak samo jak większością produkcji KRAZa i KAMAZa,
jeśłi chodzi o Radzecką technikę (tą z czasów ZSRR) to jeździłęm chyba wszytkim co było, więc trochę na ten temat wiem, mam jeszcze do tej pory 2 GAZy (67 i 69) oraz UAZa 469,
zadbany 469 nie będzie o wiele bardziej awaryjny od starego cherokee tyle że dobrego UAZa za taką kwotę się nie kupi już :wink: dobry uaz komfortem nie odbiega daleko od cherokee a na pewno bije na głowę samuraja :mrgreen: (możliwe że jechałeś UAZem o przeklepanych resorach i amorach, nie wiem, ze stara :wink: ), a co do jeżðżenia tymi pojazdami, byłem UAZem na Nordkapp`ie, byłem w Kirgistanie, Uzbekistanie i kilku innych Stanach ;) po części jeszcze jako republiki ZSRR, byłem w Rumuni i zjeździłem Bałkany.. więc sory ale nie mówcie o czymś o czym pojęcia nie macie :wink:
wracając do meritum, długi twardy dach, w miare tani
Opel Monterey
Opel Frontera
Isuzu Trooper (starszy1 lub 2 generacja)
Mitsubishi Pajero (1 generacja)
XJ (brak ramy)
osobiście preferował bym frote lub montka :ok:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

22 Lut 2015, 22:28

Kolega Pocieszny trafił niemal że w sedno. Monterey, Frotka, Pajero, Isuzu chodź troche droższy. O to chodziło. Teraz tylko trzeba by wybrać, i tu nasuwają się pytania, jak z awaryjnością ? Bo np. słyszałem że Frotka do 98 roku miała jakiś problem z którąś z pomp. Pajero i Montereya nie znam. Jak spalanie ? I do którego częsci są w najrozsądniejszych cenach ?
hakorgon
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: Land Rover freelander
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

22 Lut 2015, 22:37

pocieszny napisał(a):jeździłem wszystkimi wymienionymi :mrgreen: tak samo jak większością produkcji KRAZa i KAMAZa,
jeśłi chodzi o Radzecką technikę


No ok... faktycznie to jest miernik tego czy coś jest popularne... :D Dobrze że ja swoich zajawek nie traktuje jako normalkę bo wszystkie auta byłby cienkie jak dupcia węża :twisted:


.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11056
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

22 Lut 2015, 22:45

Nissan TERANO2 lub Ford MAVERICK
sajsaj
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 16 09 1989
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: ford
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

22 Lut 2015, 22:51

ze starymi samochodami jest podobnie, części są choć czasem jest ciężej dostać,
największy (za razem najwygodniejszy i najmocniejszy) z podanych to monterey, do 95 jest to dokładnie to samo co Isuzu Trooper III (ta sama fabryka, ta sama linia, inne znaczki)
frontera to niemiecka wariacja na temat japońskiego Isuzu Amigo (inne silniki inne przełożenia mostów, mniej staranne wykonanie)
Pajero ma ekologiczną ramę (znika z wiekiem) trzeba uważać przy zakupie, zresztą we wszystkich starych terenówkach trzeba na to uważać
no można jeszcze popatrzeć na Terrano najlepiej 2,7TD
kupując auto za 6-7 tysi (załóż sobie raczej takie minimum, będzie łatwiej coś znaleźć), niestety nie ma co liczyć na zadbany egzemplarz, no może frota w tej kasie się trafi :wink: czasem monterey...
co do spalania od razu załóż że spala 10-12 litrów ON minimum lub 16-18 LPGnie będzie dużych rozczarowań :wink:

@ szybki nie miernik popularności, choć były czasy kiedy na rajdach rzadko można było spotkać coś innego.. zresztą na drodze też, a mało kogo było stać na inną terenówkę, chodzi o fakt sam w sobie, pierdzielenia głupot po krótkiej jeździe jednym autem :wink: zdezelowane auto nie ważne jak zajebiste będzie zdezelowanym autem, które źle jeździ, a uwierz mi mało która terenówka potrafi w serii (bez przeróbek i na seryjnym ogumieniu) tyle co UAZ :wink:
jak zauważyłeś pewnie nie polecam tu nikomu ani zabytkowego auta ani nowszego (daleko poza budżetem) zresztą pewnie nowe uazy nawet widziałeś a nie wiesz że to UAZ nawet ;)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

22 Lut 2015, 22:53

Dlaczego terrano 2 ? Pierwsza generacja jest bardziej awaryjna ? Terrano 1 dużo bardziej mi się podoba, jest kwadratowy długi, taki jak modele które podał przedmówca, taki jak ma być :)
hakorgon
Nowicjusz
 
Posty: 7
Auto: Land Rover freelander
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

22 Lut 2015, 22:59

terrano 1 tył na resorze mniej wygodny od 2 która ma z tyłu sprężyny, przód jest identyczny w obydwu generacjach
silniki w terrano to w zasadzie 2 należy wziąć pod uwage 2,7TD oraz 3.0V6 niestety 2,4 za słaby do tego auta troche i muli, ale jak się komuś nie śpieszy :wink:
trudno będzie sprawną 2 kupić za 6-7 tysi
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

01 Mar 2015, 00:30

Wpisz na allegro ford maverick do 6 tys, na pewno coś się znajdzie :)
Mam Mavericka to samo co Terrano2 kupiłem za 5700 w gazie z klimą oczywiście ramę i reduktor to posiada, zagazowany spala 14 litrów na 100, nadaje się do lasu, jest wąski i w średnio trudny teren (brak wyciągarki) na autostradzie 150 tez poleci na szosowych oponkach, silnik 2,4 benz/gaz na łańcuchu nie do zajechania.
sajsaj
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 16 09 1989
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: ford
Silnik: 2.4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993