były samuraje w 1,9d zadko ale bywały
![Wink :wink:]()
co prawda wkłąda się do samiego 1,6d z golfa i robi to dość fajnie
szkoda że odrzucasz benzyny bo tak na prawdę do zabawy są o wiele lepsze niż diesle.
coż każdy samochód w tych pieniądzach to będzie mniej więcej dość wątpliwa padlina
![Mr. Green :mrgreen:]()
remont w zależności co, ogólnie taniej robić blachę (nie ramę) niż wymieniać mechanikę
ogólnie w cenie do 12 tsi na zakup samochodu jest kilka fajnych propozycji na alledrogo
![Wink :wink:]()
kilka fajnych Pajero, Patrolo K160 i K260
co do kupowania
![Wink ;)]()
samochody terenowe nie były kupowane (jak to teraz jest) do zabawy tylko do pracy
![Wink :wink:]()
jeśli ktoś mówi że był to 7 samochód w rodzinie jeździła nim babcia po bułki i w niedziele do kościoła to nie wierz nie ma takich aut
![Mr. Green :mrgreen:]()
ogólnie samochody terenowe były kupowane do pracy, czy to do ciągania przyczep, czy do pracy w lesie, ogólnie nie do stania przed domem albo w garażu
zaletą zmotanego samochodu jest fakt że ktoś już w nim coś tam zrobił
![Wink ;)]()
wadą nie wiemy co
![Mr. Green :mrgreen:]()
jak sami będziemy robić możliwe że nie wystawimy pomnika i auto będzie jeździć
jeśli chcesz kupić auto, to kup pajero/patrola K160 (w zależności czy stawiasz na komfort czy na pancerność) w dobrym stanie technicznym, zainwestuj w doprowadzenie mechaniki do idealnego stanu, wymienić co trzeba w zawiasie, podciąć nadkola, włożyć większe opony i nauczyć się jeździć
![Mr. Green :mrgreen:]()
reszta przyjdzie z czasem
[ Dodano: Pią Wrz 11, 2009 21:17 ]nunchako napisał(a):gdybym miał do wyboru takie dwa pajero:
[link do oferty na Allegro wygasł][link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]i 14 tys zł. To lepiej kupić tańszego i wyremontować? Czy tego nowszego? jakie są wady i zalety? oby dwa mają niby te same przebiegi
![Razz :razz:]()
druga opcja to dobra
baza do motania fajnego auta, osobiście jestem zwolennikiem wkłądania do auta tego co chce a nie tego co ktoś mi włożył
ten 2 ma kilka zalet
reduktor SS -centralny dyfer z blokadą, często zdarzały się blokady 100% w tylnym moście, wygodne, w miarę ekonomiczne, silniki mają te same w zasadzie
![Wink :wink:]()
tak wiem jest droższe i pakiet startowy przeciągnie się w czasie ale myśle że lepiej zainwestować w lepszą bazę do motania niż pchać się w poprawki po wcześniejszych motaczach
![Mr. Green :mrgreen:]()