Terenówka do 12 tys? j70? trooper? rocky? pajero? rocsta?

11 Wrz 2009, 18:48

Witam wszystkich.
Jestem młodym kierowcą szukającym swojej pierwszej terenówki.
Mam pytania do znających się w temacie, a mianowicie co byście polecali?
Ma to być auto do 12 tys zł(diesel), małej ponieważ zależy mi na w miarę małym spalaniu i zazwyczaj będę samemu jezdzić no i raczej nie będę się wypuszczać w dłuższą trasę. Ideałem byłby patrol, ale nie stać mnie na niego, zdecydowanie za duże spalanie. Jak narazie najbardziej podpasowała mi toyota j70, lecz wątpie żebym znalazł dobry egzemplarz do 12 tys. inne moje typy to mitsubishi pajero, daihatsu rocky 2,8d, isuzu trooper, kia rocsta, frontera b sport 2,8. Chciałbym również żeby był jak najmniej awaryjny i tani w częściach.
W przyszłości napewno będę chciał przerobić go na bardziej terenowe auto, więc myślę że frontera odpada. Nie mam też pewności co do kia rocsta z powodu silnika 2,2d, nie jest za słaby w teren? zwłaszcza po wymianie kół na większe, a to prędzej czy pózniej nastąpi :twisted: Zaś rocky niezbyt podoba mi się z wyglądu, no ale przemawia za nim cena i duży silnik jak na taką małą bude, co wydaje mi się, że sprzyja w ciężkim terenie. A więc co byście polecali? Może macie jakieś inne propozycje? I została jeszcze kwestia zakupu, skąd kupić? z kraju czy zagranicy? jeżeli z zagranicy to miałbym problem ze spr auta ponieważ wcześniej tylko motory w głowie były :razz: Proszę o pomoc ;)
nunchako
Nowicjusz

Miejscowość: Gdańsk

11 Wrz 2009, 19:13

w tych pieniążkach będzie ciężko coś znaleźć w podanych przez ciebie typach, zwłąszcza że musisz sobie policzyć jeszcze 2-3kpln na "pakiet startowy" (płyny, filtry,opony,rozrząd,małe naprawy)