Terenówka do 150 tyś

09 Lis 2010, 18:01

Rodzice chcą zakupić sobie terenówkę i proszą bym im coś doradził i zorientował się co i jak zanim udadzą się na poszukiwania.Myślałem nad markami
BMW [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Volkswagen [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Toyota [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]


Nie chodzi o offroad tylko o wygodną jazdę musi mieć skórę ele szyby i lusterka, podgrzewane fotele i tyle chodzi mi o auto nie starsze niż 2007r (najlepiej nówka) no i tlyko nie wiem jaki typ silnika benzyna czy disel do terenówki ? Mam nadzieję że ci którzy się znają doradzą mi bo 150 tys to dużo kasy ;D

Z góry dziękuje za pomoc
norison666
Nowicjusz
 
Posty: 19
Miejscowość: się biorą dzieci ?

09 Lis 2010, 18:24

nie wiem jakie masz preferencje markowe ale może:
Kia np. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] można dorwać nówkę spokojnie
a jeśli nie Koreańczyk to może Porsche Cayenne ?
luck112
Początkujący
 
Posty: 149
Miejscowość: Wręczyca Wielka
Prawo jazdy: 10 02 2013
Auto: Renault Scenic III

09 Lis 2010, 18:41

X5 ewentualnie Touareg.
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

09 Lis 2010, 18:42

LR Discovery 3 generecji :wink: lub RR (może być i Sport)
3.0 V6 w dieselku, i będziesz zadowolony
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

09 Lis 2010, 18:48

A ja polecam Acura RDX - kolega ma i sobie chwali. 2-letni kupił za 90tyś PLN, auto używane w Stanach, przyjechało do Polski z przebiegiem 50tyś km, a odpowiednikiem w naszym kraju jest Honda (tak jak Opel w Polsce = Vauxhall w Anglii). Napęd 4x4, podgrzewane fotele, GPS i inne bajery, silnik 3,0 benzyna 220KM daje niezłego kopa (do 100km/h w niecałe 7 sek.). Jedyny minus to spalanie - przy BARDZO spokojniej jeździe w mieście pali ok 10l/100km... Ale warte uwagi ze względu na dobre wyposażenie i silnik..
smarekxy
Początkujący
 
Posty: 219
Miejscowość: podkarpacie
Prawo jazdy: 29 09 2000
Auto: Chevrolet Cruze 2.0 VCDI 175KM

10 Lis 2010, 00:54

Z mojej strony propozycją będzie Audi Q7. Chyba jeden z ładniejszych SUV-ów na rynku :wink:

[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 773
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Załamanie pogody za kierownicą
    Z powodu zmiany klimatu może wzrastać częstotliwość występowania ekstremalnych zjawisk pogodowych. Gwałtowne burze, ulewy czy grad – takie warunki na drodze są zagrożeniem dla kierowcy i wiążą się z koniecznością sprawnego ...

11 Lis 2010, 08:39

ALe on chce terenówkę (i co z tego że nie do terenu) więc albo Land Cruiser, Patrol Y61, Wrangler Unlimited Rubicon, Defender :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lis 2010, 01:20

To, że kolega użył określenia terenówka, to nie znaczy że zamierza brać udział w wyprawach off roadowych, przecież nawet zaznaczył, że nie o to chodzi. Proponowanie więc w tym momencie Wranglera, Defendera, czy Patrola jest nieporozumieniem. Q7 lekko przechodzone można i owszem, tylko w proponowanych ogłoszeniach coś dziwnie niskie te przebiegi. Kto kupuje bardzo drogiego diesla, żeby w ciągu trzech lat przejechać nim 16 tysięcy kilometrów, po czym się go pozbywać. Sorry, ale coś tu jest nie tak. No i jeszcze ten dziwny spadek wartości, po trzech latach ponad 100 tysięcy złotych, obawiam się, że z bezwypadkowością też coś tu jest nie tak. Myślę, że zdecydowanie bezpieczniejszym zakupem będzie nowy samochód. Ja bym zaproponował Subaru, w tej cenie będzie super wyposażony Forester, może też być Outback, a jeżeli nie jest konieczny wyższy prześwit to Legacy byłby dobrym wyborem. I Forester, i Outback to bardzo dobrze wyposażone wygodne auta, które po asfalcie jeżdżą lepiej niż większość samochodów osobowych, a i jak trzeba dojechać na działkę, na ryby, bądź na polowanie też świetnie dają radę. Silniki w tej cenie mogą być zarówno benzynowe jak i diesel. Moim zdaniem szczególnie wart byłby zainteresowania Outback, wewnątrz ilość miejsca ma ogromną, bardzo bezpieczny bo ma nawet ISR, o legendarnej wręcz bezawaryjności, no i sprawiający dużo frajdy z jazdy. Najlepiej to proponowałbym wybrać się do salonu i umówić na jazdę próbną, to nic nie kosztuje, a można poznać z czym się ma do czynienia, na ile wygodna jest jazda itd..
maniekw
Nowicjusz
 
Posty: 37
Miejscowość: Łódź

15 Lis 2010, 12:01

Diesla raczej bym się bał po akcji ze sprzegłami :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lis 2010, 12:08

Jogi4x4 napisał(a):Diesla raczej bym się bał po akcji ze sprzegłami :wink:

Kolejny co się nasłuchał. Jak sie potrafi jezdzic samochodem to uwierz mi ze nic sie nie stanie. Jezdze od czasu do czasu Legacy dieslem 55tyś km przebiegu i nic sie nie stało. Trzeba byc poprostu swiadomym tego, że jesli ma się auto ze stałym napędem na 4buty to sprzęgła uzywa sie troszke inaczej niz w zwykłym samochodzie, i nie dotyczy to tylko subaru ale wszystkich aut z takim napędem.
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

15 Lis 2010, 13:20

No dobra, ale skoro dotyczy to innych aut (rówież na Haldexach) to czemu Volkswagen z napędem 4 Motion nie ma takich problemów...o 4Matic już nie wspominam. Poza tym mieszkam na Osiedlu w środku lasu, do asfaltu mam 3 km leśną droga, Patrola mam bo lubię teren, osobówki z napęde na jedną oś (tył i przód) zimą nikt nie odśnieża...nigdy problemóm nie miałem z dojazdem nawet po całonocnych opadach.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lis 2010, 13:27

Ja mówie o prawdziwym napędzie na 4koła a nie o jakims gównainym haldexie:))
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

15 Lis 2010, 13:42

MajkPZM dobrze mówi, jak się potrafi jeździć to nic się nie stanie. Ja już Quattro użytkuje 4 rok bez żadnych komplikacji. Przyjemność jazdy w zimie bezcenna :)
MordaS13
 

15 Lis 2010, 16:27

MajkPZM napisał(a):Ja mówie o prawdziwym napędzie na 4koła a nie o jakims gównainym haldexie:))
czyli co mercedesie G czy o TLC HDJ80 w wersji wyprawowej??
bo subaru to prawdziwego 4x4 nie miało nawet w wersji WRC :mrgreen:
a jedyne z najbliższym "prawdziwym 4x4" to było stare Libero :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

15 Lis 2010, 16:35

Najlepszy napęd to napęd symetryczny na wszystkie koła, z takim samym rozdziałem mocy. Taki ma subaru.
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków