Terenówka do 150 tyś

09 Lis 2010, 18:01

Rodzice chcą zakupić sobie terenówkę i proszą bym im coś doradził i zorientował się co i jak zanim udadzą się na poszukiwania.Myślałem nad markami
BMW [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Volkswagen [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Toyota [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]


Nie chodzi o offroad tylko o wygodną jazdę musi mieć skórę ele szyby i lusterka, podgrzewane fotele i tyle chodzi mi o auto nie starsze niż 2007r (najlepiej nówka) no i tlyko nie wiem jaki typ silnika benzyna czy disel do terenówki ? Mam nadzieję że ci którzy się znają doradzą mi bo 150 tys to dużo kasy ;D

Z góry dziękuje za pomoc
norison666
Nowicjusz
 
Posty: 19
Miejscowość: się biorą dzieci ?

09 Lis 2010, 18:24

nie wiem jakie masz preferencje markowe ale może:
Kia np. [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] można dorwać nówkę spokojnie
a jeśli nie Koreańczyk to może Porsche Cayenne ?
luck112
Początkujący
 
Posty: 149
Miejscowość: Wręczyca Wielka
Prawo jazdy: 10 02 2013
Auto: Renault Scenic III

09 Lis 2010, 18:41

X5 ewentualnie Touareg.
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

09 Lis 2010, 18:42

LR Discovery 3 generecji :wink: lub RR (może być i Sport)
3.0 V6 w dieselku, i będziesz zadowolony
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

09 Lis 2010, 18:48

A ja polecam Acura RDX - kolega ma i sobie chwali. 2-letni kupił za 90tyś PLN, auto używane w Stanach, przyjechało do Polski z przebiegiem 50tyś km, a odpowiednikiem w naszym kraju jest Honda (tak jak Opel w Polsce = Vauxhall w Anglii). Napęd 4x4, podgrzewane fotele, GPS i inne bajery, silnik 3,0 benzyna 220KM daje niezłego kopa (do 100km/h w niecałe 7 sek.). Jedyny minus to spalanie - przy BARDZO spokojniej jeździe w mieście pali ok 10l/100km... Ale warte uwagi ze względu na dobre wyposażenie i silnik..
smarekxy
Początkujący
 
Posty: 219
Miejscowość: podkarpacie
Prawo jazdy: 29 09 2000
Auto: Chevrolet Cruze 2.0 VCDI 175KM

10 Lis 2010, 00:54

Z mojej strony propozycją będzie Audi Q7. Chyba jeden z ładniejszych SUV-ów na rynku :wink:

[link do oferty na Allegro wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Ignorance is bliss...
pinio124
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 773
Miejscowość: Gdańsk
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Opel Astra III
Silnik: 1.7 CDTi 100 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak radzić sobie z podstawową obsługą samochodu?
    Mogłoby się wydawać, że włączenie świateł przeciwmgłowych, wymiana koła na zapasowe czy znajomość sygnalizacji świateł ostrzegawczych na desce rozdzielczej to podstawowe umiejętności, jakie powinien posiadać kierowca. Tymczasem ...

11 Lis 2010, 08:39

ALe on chce terenówkę (i co z tego że nie do terenu) więc albo Land Cruiser, Patrol Y61, Wrangler Unlimited Rubicon, Defender :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lis 2010, 01:20

To, że kolega użył określenia terenówka, to nie znaczy że zamierza brać udział w wyprawach off roadowych, przecież nawet zaznaczył, że nie o to chodzi. Proponowanie więc w tym momencie Wranglera, Defendera, czy Patrola jest nieporozumieniem. Q7 lekko przechodzone można i owszem, tylko w proponowanych ogłoszeniach coś dziwnie niskie te przebiegi. Kto kupuje bardzo drogiego diesla, żeby w ciągu trzech lat przejechać nim 16 tysięcy kilometrów, po czym się go pozbywać. Sorry, ale coś tu jest nie tak. No i jeszcze ten dziwny spadek wartości, po trzech latach ponad 100 tysięcy złotych, obawiam się, że z bezwypadkowością też coś tu jest nie tak. Myślę, że zdecydowanie bezpieczniejszym zakupem będzie nowy samochód. Ja bym zaproponował Subaru, w tej cenie będzie super wyposażony Forester, może też być Outback, a jeżeli nie jest konieczny wyższy prześwit to Legacy byłby dobrym wyborem. I Forester, i Outback to bardzo dobrze wyposażone wygodne auta, które po asfalcie jeżdżą lepiej niż większość samochodów osobowych, a i jak trzeba dojechać na działkę, na ryby, bądź na polowanie też świetnie dają radę. Silniki w tej cenie mogą być zarówno benzynowe jak i diesel. Moim zdaniem szczególnie wart byłby zainteresowania Outback, wewnątrz ilość miejsca ma ogromną, bardzo bezpieczny bo ma nawet ISR, o legendarnej wręcz bezawaryjności, no i sprawiający dużo frajdy z jazdy. Najlepiej to proponowałbym wybrać się do salonu i umówić na jazdę próbną, to nic nie kosztuje, a można poznać z czym się ma do czynienia, na ile wygodna jest jazda itd..
maniekw
Nowicjusz
 
Posty: 37
Miejscowość: Łódź

15 Lis 2010, 12:01

Diesla raczej bym się bał po akcji ze sprzegłami :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lis 2010, 12:08

Jogi4x4 napisał(a):Diesla raczej bym się bał po akcji ze sprzegłami :wink:

Kolejny co się nasłuchał. Jak sie potrafi jezdzic samochodem to uwierz mi ze nic sie nie stanie. Jezdze od czasu do czasu Legacy dieslem 55tyś km przebiegu i nic sie nie stało. Trzeba byc poprostu swiadomym tego, że jesli ma się auto ze stałym napędem na 4buty to sprzęgła uzywa sie troszke inaczej niz w zwykłym samochodzie, i nie dotyczy to tylko subaru ale wszystkich aut z takim napędem.
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

15 Lis 2010, 13:20

No dobra, ale skoro dotyczy to innych aut (rówież na Haldexach) to czemu Volkswagen z napędem 4 Motion nie ma takich problemów...o 4Matic już nie wspominam. Poza tym mieszkam na Osiedlu w środku lasu, do asfaltu mam 3 km leśną droga, Patrola mam bo lubię teren, osobówki z napęde na jedną oś (tył i przód) zimą nikt nie odśnieża...nigdy problemóm nie miałem z dojazdem nawet po całonocnych opadach.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lis 2010, 13:27

Ja mówie o prawdziwym napędzie na 4koła a nie o jakims gównainym haldexie:))
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

15 Lis 2010, 13:42

MajkPZM dobrze mówi, jak się potrafi jeździć to nic się nie stanie. Ja już Quattro użytkuje 4 rok bez żadnych komplikacji. Przyjemność jazdy w zimie bezcenna :)
MordaS13
 

15 Lis 2010, 16:27

MajkPZM napisał(a):Ja mówie o prawdziwym napędzie na 4koła a nie o jakims gównainym haldexie:))
czyli co mercedesie G czy o TLC HDJ80 w wersji wyprawowej??
bo subaru to prawdziwego 4x4 nie miało nawet w wersji WRC :mrgreen:
a jedyne z najbliższym "prawdziwym 4x4" to było stare Libero :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

15 Lis 2010, 16:35

Najlepszy napęd to napęd symetryczny na wszystkie koła, z takim samym rozdziałem mocy. Taki ma subaru.
STI 440hp / 660NM
RS4 B7 Avant 420hp
Legacy 3.0 Spec B 245hp
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków