jeśli to ma być w miarę bezawaryjne to zapomnij o obydwu
mam nadzieje że zdajesz sobie sprawe z faktu że jedno założenie ogranicza 2,
pakowne będzie tylko długie auto za to będzie o wiele mniej dzielne w terenie, druga sprawa spalanie ciężkiego auta terenowego to 12-15 litrów, oczywiście da się połączyć jedno z drugim ale to będą półśrodki
co do aut które by się nadawały to
- Disco (najbardziej awaryjny napęd z zestawu, czasem brak reduktora, najbardziej ekonomiczny)
- Pajero II (największy problem z korozją ramy, blokada w serii, najwi7ększy wybór rodzaków napędu)
- Patrol GR (dużo pali, skatowanym egzemplarzom padają głowice, najmocniejszy napęd blokada w serii)
- Monterey/Trooper (mało ogarniętych mechaników którzy się autem zajmą i nie zepsują, mało awaryjny)
- Gelenda ( dużo pali, dobre silniki, mocny napęd, 2 blokady w serii, ciężka, droga w zakupie)