TERKOTANIE W SILNIKU

21 Sie 2014, 17:20

Witam wszystkich. Mam problem z moim BMW E34 535 silnik M30B35 z 1989 roku. Chodzi o to, że gdy silnik schodzi z obrotów to przy 1500 obrotach słychać takie terkotanie. Po chwili to ustaje. Zawory były teraz wyregulowane i nic nie pomogło. Zamieszczam film na którym to słychać

[Aby zobaczyć film musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Przez pierwszą minutę auto chodzi na bez dodawania gazu, a dokładnie w 1:11 minucie auto schodzi z obrotów i terkota. Byłem już u 10 mechaników i nikt nie wie na 100% co to jest. Stetoskopem osłuchali i nic nie wiadomo nadal. Może ktoś mi pomoże bo już nie mam pomysłu.
Marcin535
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 01 07 1987
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: BMW
Silnik: 3.5 211km
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1989

22 Sie 2014, 08:22

może siadła pompa oleju ale raczej mogło wyrwać świece bo mój kumpel mial to samo i się okazało, że to wlasnie ta świeca ;)
Jacek312
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 18 04 1987
Przebieg/rok: 7tys. km
Auto: Audi A4
Silnik: 2.6 V6
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna

22 Sie 2014, 16:10

Dzięki za odpowiedź. Świece niestety już wymieniłem i nic nie pomogło :(
Marcin535
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 01 07 1987
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: BMW
Silnik: 3.5 211km
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1989

22 Sie 2014, 17:29

A jakie masz założone kable zapłonowe?
Escort Mk5 -> Pony -> Cinquecento -> Astra F -> Passat 3B -> Focus Mk1 -> i40 -> XF -> Kona -> Poszukiwania trwają...
kkamykk
Stały forumowicz
 
Posty: 1202
Miejscowość: Frankfurt am Main
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Hyundai Kona
Silnik: 1.0 T-GDI 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

22 Sie 2014, 18:04

Kable są oryginalne. Nie widać na nich przebicia i nie ma problemów z zapłonem.
Marcin535
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 01 07 1987
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: BMW
Silnik: 3.5 211km
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1989

22 Sie 2014, 21:58

No właśnie zastanawiałem się czy masz oryginalne kable czy nie, bo silniki w BMW (przynajmniej tych starszych) były dość wybredne i nie zawsze tolerowały inne kable, dlatego też myślałem, że może jakieś podróbki masz założone i stąd ten problem.
Escort Mk5 -> Pony -> Cinquecento -> Astra F -> Passat 3B -> Focus Mk1 -> i40 -> XF -> Kona -> Poszukiwania trwają...
kkamykk
Stały forumowicz
 
Posty: 1202
Miejscowość: Frankfurt am Main
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Hyundai Kona
Silnik: 1.0 T-GDI 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wideorejestratory i agresja na drodze
    Wideorejestratory stały się popularne nie bez przyczyny. Bo chociaż zwykle służą rejestrowaniu zdarzeń drogowych, to mogą okazać się przydatne także w innych, kłopotliwych sytuacjach. Słyszeliście o takim zjawisku jak "road ...
    Lexus RX L - 7-miejscowy SUV klasy premium
    Model RX dwie dekady temu zainicjował zupełnie nowy segment luksusowych SUV-ów i od tej pory jest jednym z najpopularniejszych modeli Lexusa na całym świecie. Jego najnowsza generacja w odmianie L jest o 11 cm dłuższa ...

23 Sie 2014, 10:47

Niestety to raczej nic związanego z elektryką. Spróbuję jeszcze wymienić napinacz łańcucha rozrządu. Może coś pomoże ale wątpię. Ten dźwięk jest trudny do zlokalizowania. W warsztacie specjalnym stetoskopem słuchali i nie mogli ustalić jego źródła. Pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że ktoś na forum miał podobnie i mnie nakieruje. Pozdrawiam.
Marcin535
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 01 07 1987
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: BMW
Silnik: 3.5 211km
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1989