REKLAMA
aribeth napisał(a):no to właśnie może lepiej benzyna?
Dziewczyno, robisz dystanse ktore dla benzyny nie maja sensu, tylko diesel !
.
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
galakty napisał(a):Znowu jak masz zamiar robić 20kkm to przy 10 latach masz 200 kkm, a tu przy TSI/dieslu możesz już mieć za sobą wtryski, dwumasę, DSG, turbo, EGR, naście czujników i innych bolączek.
AndySL napisał(a):<moja Mazda 3 w ,6 diesel zrobila cos pod 400 000 km i nastepny wlasciciel dalej sie nia cieszy. Wymieniane bylo dwumasa na gwarancji, zawor i jeden ostatni wtryskiwacz w ciagu 8 lat.
AndySL napisał(a):He, he, przebieg 200 000 km t i dla nowego diesel'a smeich na sali.
Edquar napisał(a):ystarczy sobie uświadomić ile przejedzie taki diesel a ile benzyna? 350 tys? 400? diesel dopiero się rozgrzewa, do tego żeby spalanie było podobne to w benie ratuje LPG ale to też musi być silnik pod lpg, do tego dobra instalacja itd.
Edquar napisał(a):Koszty utrzymania niższe w benzynie? może ciutkę tak ale przecież w 2023 roku są inne silniki niż w latach 90 więc też technologicznie wszystko poszło do przodu.
Edquar napisał(a):diesel dopiero się rozgrzewa, do tego żeby spalanie było podobne to w benie ratuje LPG ale to też musi być silnik pod lpg, do tego dobra instalacja itd.
szybki napisał(a):...byłem u Pana który jest tzw. silnikowcem i specjalizuje się w nowych dieslach. Widziałem ......Nie chciałbyś od niego usłyszeć prawdy o nowych dieslach bo już nigdy byś diesla nie kupił.
Do tego nie porównuj starych diesli do nowych bo łączy je zazwyczaj nazwa i nic więcej i to jeszcze bo moja jedna mazda zrobiła xx km.
Super
AndySL napisał(a):
He, he, przebieg 200 000 km t i dla nowego diesel'a smeich na sali.
Nie rozśmieszaj mnie
Chłopie popatrz ile te silniki kosztują i sypią się jak zapałki.
Używany silnik 2,0 hdi euro6 potrafi kosztować 15k i jest z nimi problem z dostępnością.
A wiesz że są już usługi dla np. spedycji takie że nie zmieniasz busa na eoro6 tylko dostajesz nowy silnik z napędem za 50k na gwarancji zgadnij czemu ?
szybki napisał(a):A ja Ci powiem taak : ostatnio byłem u Pana który jest tzw. silnikowcem i specjalizuje się w nowych dieslach. Widziałem na hali pewnie ze 100szt silników euro6 następne silniki to ero5 itd. Nie chciałbyś od niego usłyszeć prawdy o nowych dieslach bo już nigdy byś diesla nie kupił.
Zapomniałeś dopisać że jak się nie przekracza 80 km/hfranccc napisał(a):Jaki diesel ci się dzisiaj przy 400kkm "rozgrzewa"? To już dawno ma cały osprzęt wymieniony włącznie z ekologią. Jakie spalanie w benzyniakach? Jakie lpg? Po co kiedy taki np. scyactiv-g kręci się na trasie w okolicach 6?
Edquar napisał(a):Strasznie smutna historia aż się płakać chce
Zapomniałeś dopisać że jak się nie przekracza 80 km/h
aribeth napisał(a):Dlaczego?
aribeth napisał(a):Proszę wróćmy do tematu Może hybrydowe autko? 20-25k rocznie, ale diesel mnie jakoś nie przekonuje... Toyoty i Mazdy u nas bardzo szybko znikają... Chciałabym żeby nie było za drogie w utrzymaniu, wygodne, nie paliło za dużo, może hybryda?
AndySL napisał(a):Problemem tego forum, zreszta nie tylko jest, ze starzy forumowicze maja nowych za idiotow.
AndySL napisał(a):To, ze Cie nie przekonuje, to tylko i wylacznie Twoj problem !
Widze, ze znaki pisane ( litery ) znasz ale ze zrozumieniem slowa pisanego masz totalny problem, bo te nie dochodzi do Ciebie !
Skoro do Ciebie nie dochodzi, to dalsza dyskusja z mojej strony prztestaje miec sens,
kup co Ci sie podoba i nie zawracaj gitary
milego dnia i bez odzewu.
aribeth napisał(a):Może hybrydowe autko? 20-25k rocznie, ale diesel mnie jakoś nie przekonuje... Toyoty i Mazdy u nas bardzo szybko znikają... Chciałabym żeby nie było za drogie w utrzymaniu, wygodne, nie paliło za dużo, może hybryda?
franccc napisał(a):I jak cię tu nie traktować jak debila kiedy na ludzi z innym zdaniem i doświadczeniami reagujesz połączeniem prostactwa, buractwa, braku ogłady i szacunku do rozmówcy?