REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
AndySL napisał(a):Powiedz mi kto jedzei z diesel'em do jakiegos pana, gdy auto jest jeszcze na gwarancji ASO ?
AndySL napisał(a):To raz, Dwa, to wlasnie u tego Pana stoja auta / silniki aut sprowadzinych z zachodu, gdzie poprzedni wlasciciel jezdzil tylko w Niedziele do kosciola i pklakal gdy sprzedawal ( Polakowi ) ale ze smiechu, ze ten kupil, bo nikt prty zdrowych zmyslach by tego strucla nie kupil.
AndySL napisał(a):Dla Twojej wiadomosc i innych jezdze diesel'ami nowymi od 2007 roku i to nie rekreacyjnie ale w Niemczech na nauce jazdy. Auta dosraja tak w doope, ze zaden amator Twojego typu nie jest w stanie tak skatowac jak robi to kursant. I teraz przychodzisz Ty i probujesz mi wcisnac jakie to slabe sa te nowe disel'e ? Rocznie robie przebiegi miedzy 40 000 a 50 000 km a auta maja rozny okres uzytkowania.
AndySL napisał(a):Od 2007 mialem dokladnie 6 nowych aut w diesel'u wiec zapytam, co Ty chcesz mi opowiedziec o diesel'u ? ? ?
AndySL napisał(a):Co mnie interesuje ile kosztuje silnik ? Kupuje japonskie auto, na dziendobry dostaje na nie 3 lata gwarancji, krotko przed koncem jej uplywu jade do dealer'a i przedluzam gwarancje na nastepne 2 - 3 lata. Po okresie 5 - 6 lat sprzedaje auto i ide do dealer'a po nowe.
AndySL napisał(a):Kup nowe auto, service'uj je tak jak przewidzial producent i ciesz sie z jazdy nimi. Robisz inaczej, blagasz o problemy !
AndySL napisał(a):S. na pytanie ile diesel'i nowych miales, odpowiedziec nie raczyles, wiec jasne jest, ze nie miales zadnego, no ale za to swietnie wiesz z wasnego doswiadczenia, jak to jest z nowymi disel'ami, no kon by sie usmial !
szybki napisał(a):A mi są znane zresztą widać jak wygląda rynek nowych części do nowych diesli tam też to widać no ale wszyscy się mylą bo Ty masz dieselka
AndySL napisał(a):w dalszym ciagu podajesz argumenty, ktore donormalnego uzytkownika nie trafiaja. Co mnie obchodza czesci niewiadomego pochodzenia, zamienniki ktory porzadny warsztat nie uzyje.
AndySL napisał(a):Szybki, w dalszym ciagu podajesz argumenty, ktore donormalnego uzytkownika nie trafiaja. Co mnie obchodza czesci niewiadomego pochodzenia, zamienniki ktory porzadny warsztat nie uzyje.
AndySL napisał(a):Producent przewidzial swoje czesci i podzespoly, a jak sie chce " lepiej " albo " taniej " no coz, a potem placz, ze sie auto popsulo
AndySL napisał(a):I objetnie jakich argumentow uzyjesz ja dopuki szkole, zostaje przy diesel'ach bo lepszej alternytywy niema, czy Tobie to pasuje, czy tez nie.
franccc napisał(a):Taaaaa dwa miesiące czekania w ASO na zbiornik adblue do 1.6hdi za 5k netto bo zapotrzebowanie jest większe niż produkcja
AndySL napisał(a):Sytuacja jaka jest dotyczy nie tylko diesel'a ale i innych aut. Generalnie polityka firm sie zmienia i kroja na zywca.
szybki napisał(a):Dodaj że Mercedes w123 300d miał problem uszczelki i też się psuł a Lexus ls400 z 90r miał akcje naprawczą hmmm czyli jak ulał pasuje wszystkie auta się psują