Tłok w cylindrze

17 Kwi 2018, 18:44

Jako iż jestem studentem i mam do zrobienia projekt na temat tłoku w silniku spalinowym, chciałbym zasięgnąć porady osób siedzących w temacie budowy silnika. Chciałbym Was poprosić o informację dotyczącą temperatury podczas spalania mieszanki paliwa.. Szukałem na różnych forach, ale odpowiedzi w postaci "temperatura nie może być wyższa niż temperatura topnienia aluminimum" to nie daje mi dużo :D

Znalazłem informację że podczas spalania benzyny temperatura sięga zakresu 1800 stopni, więc może ktoś może to potwierdzić? z góry dziekuję za pomoc.
wesol1997
Nowicjusz

Auto: Nie mam

17 Kwi 2018, 22:13

No ale my jesteśmy raczej amatorami motoryzacji . Czyżby kolega przespał ten temat na zajęciach ? Raz już tutaj pomogłem studentowi napisać pracę , więcej nie mam zamiaru pomagać w zdobyciu dyplomu.
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

17 Kwi 2018, 22:19

Trochę ciężko było przespać temat jeśli jest to projekt samodzielny na który mamy znaleźć informacje samemu. Po drugie jestem na peirwszym roku studiów więc to nie jest żadna praca dyplomowa, a zadanie domowe. Po trzecie jeśli masz zamiar pisać jakieś bzdury o tym czego nie zrobiłeś dla świata to są inne fora... a to że ktoś jest amatorem nie znaczy że nie będzie wiedział... ale cóż.... i jeszcze jedno jesteś przykładem typowego polaka który nie potrafi pomóc bezinteresownie, trochę jest to smutne i namawiam do zmiany KOLEGO!
wesol1997
Nowicjusz

17 Kwi 2018, 23:55

wesol1997 napisał(a):namawiam do zmiany KOLEGO!
Ty masz być prawdopodobnie inżynierem ( nie pisałeś jaki to kierunek studiów ) a my skromni userzy mamy Ci pomóc pisać pracę domową ? Bez przesady :angry: Pracuj , szukaj , myśl . Na koniec studiów dyplom Ci internety nie dadzą .
bonifacy
Stały forumowicz

18 Kwi 2018, 06:35