REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
wspomaganie kierownicy jest napędzane silnikiem lub elektrycznie a żeby działało to rzecz jasna musi być uruchomiony. Co do twojego problemu z tłuczeniem no to trzeba pojechać do mechanika żeby sprawdził to i owo i Ci powie my nie widzimy auta przecież. Jakbyś to opisał że to cykliczne stuki to można by było podejrzewać że to przegub w który też trzeba się przyjrzeć bo guma nie może być pęknięta bo bardzo obniża żywotność przegubu.dada1600 napisał(a):i kierownica ciezko chodzi na wyłaczonym silniku
Nikt nie zwrócił Ci uwagi że ta guma/osłona przegubu jest rozdarta? Jeżeli jest tam dziura to wydostaję się przez nią smar, a w drugą stronę dostają się zanieczyszczenia powodujące zacieranie się przegubu i jego szybsze zużywanie. W pierwszej kolejności do sprawdzenia powinien pójść właśnie ten przegub na którym uszkodzona jest ta guma.dada1600 napisał(a): jest rozdarta ta guma od przegubu , samochod jest po wymianie koncówek drążkow i ustawieniu zbieznosci i bylo przez kilka dni dobrze