Zwykle fabryczne radia mają dwa (lub cztery) okrągłe lub płaskie otwory w panelu, w które należy wsunąć np. cienki śrubokręt (do otworów okrągłych) lub jakiś kawałek blaszki (do otworów płaskich). Twoje "klucze" powinny wejść na jakieś 3-4 cm po czym radio bez problemu powinno dać się wyjąć. O ile dobrze pamiętam to seat w swoich radiach ma otwory i okrągłe i płaskie
![Sad :(]()
Jeśli są okrągłe to szukaj ich - średnica ok 2-3 mm - po lewej i prawej części radia. Jak szczeliny to mogą być na dole radia (gdzieś w okolicach jego dolnych rogów). To będą 2 symetrycznie rozstawione szczeliny mniej więcej 1x5 mm. Pamiętaj, że przedmiot, który tam wsuniesz musi być odpowiednio sztywny, żeby był w stanie odgiąć zaczepy blokujące radio. Łatwiej jest z otworami okrągłymi, bo łatwiej dobrać "kluczyk", (gwóźdź, srubokręt) gorzej będzie z płaskim (można sobie wyciąć z blachy, jej grubość powinna być zbliżona do szerokości szczeliny). Bez takiego zabiegu będzie ciężko wyjąć radio, choć kiedyś w eskorciaku wyciągnąłem takie radio od dołu (przez popielniczkę
![Cool 8)]()
) ale to była zabawa, która dla kogoś mało wprawnego może się zakończyć urwaniem lub awarią czegoś innego...