Toledo, Golf, A3 ? 1,8

28 Wrz 2015, 00:10

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]


Długo nie trzeba było czekać. :) Wiem, że zdjęcia i ich jakość nie powalają.. ale co myślicie o przebiegu i tej wymianie? Jasną rzeczą jest, żeby mi pokazał fakturki z tych wymian, ile +/- by go to wyniosło? O co spytać sprzedającego przez telefon?
Brago
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 14 10 2014
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Volkswagen Golf 4
Silnik: 1.6 8V 101 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

28 Wrz 2015, 02:57

Ten samochód ma niespełna 20 lat, przebieg między bajki...144 tys? tzn że 6-7 tys na rok? tyle to seicento przejeżdzają i to dużo młodsze które niby słuzą do dojazdów po bułki do sklepu.
Ja bym sprawdził blacharsko i lakierniczo auto + czy nie gnije, czy nie puszcza silnik oleju, jak się zachowuje na drodze, jak z układem napędowym typu skrzynia, sprzęgło a samego gościa wypytał skąd to auto, od ilu lat je użytkuje bo może od pół roku? :yes:
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

28 Wrz 2015, 08:17

Trochę kiepskie zdjęcia ale nie wygląda żle,przebieg na 99% kręcony.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

28 Wrz 2015, 13:09

A jesli mnie przekona ze nic nie krecone a ja pojadę te 300 km w jedną strone wydam na przeglad powiedzmy 200 zl i okaze sie ze w kulki polecial to mam możliwość starac się o rekompensatę niezależnie od woli sprzedającego? Czy po prostu wydałem jestem straty i jadę do domu z niczym?

Karalne jest jak powiem że jak z czymś mnie okłamał to dostanie w kasztan? :D
Brago
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 14 10 2014
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Volkswagen Golf 4
Silnik: 1.6 8V 101 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

29 Wrz 2015, 09:07

Na żadne refundacje dojazdów nie licz. :) Twoje ryzyko. Na żywo zawiedziesz się stanem tego auta. Zobacz np. jakie zrobił gościu zdjęcie alufelgi. Cała pośrupana ,a na pewno wybrał do zdjęcia felgę w najlepszym stanie. Nie wiem czy lampy tylne nie są przyciemnione (żeby licowały z przyciemnionymi szybami) ,bo te zdjęcia mogą przekłamywać ale coś mi się wydaje ,że tak. Nie ma zdjęć kabiny i fotela oraz pedałów itp. Gdyby były ,to zdemolowałby gościowi legendę o 144 tys . przebiegu. Z resztą spryciarz napisał w ogłoszeniu przebieg ok. 144 tys. Owszem... może i auto fajnie jeździć ale młodziak swoje nim pociskał. Jak dla mnie to auto po typowym dresie i dla kolejnego dresa.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5796
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

29 Wrz 2015, 10:24

Dzieki Artur za odpowiedź. :) Odpuszczam sobie wiec ten samochod..

A co sadzicie drodzy forumowicze o silniku 2.3 V5 10V w Seacie Toledo?
Podobnież jednostka dobrze znosi gaz i jest malo awaryjna i prosta w budowie.

Czy tak naprawdę jest? Powiedzcie mi Wy. :) I jak z dynamizmem w tej jednostce?
Pozdrawiam.
Brago
Nowicjusz
 
Posty: 26
Prawo jazdy: 14 10 2014
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Volkswagen Golf 4
Silnik: 1.6 8V 101 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

29 Wrz 2015, 11:54

W 2,3 V5 zdarzają się problemu z chłodzeniem. 1,8T jest lepszy, bo jedzie tak samo, a pali mniej. jednak dla dźwięku silnika niektórzy nie patrzą na tą wadę.
Z drugiej strony w 1,8T też trzeba pilnować chłodzenia
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

29 Wrz 2015, 18:02

Jeśli mówimy o Toledo 2,3 V5 to zarówno wersja 150 KM jak i 170..nie mają startu do 1,8T 180 KM (a z tego co wiem tylko takie 1,8T oferowano w Toledo)
7,9 sek do setki, a tamte mają ok 9 plus/minus no i spalanie podobne.
A przy tym eksploatacja poza turbo i dwumasowym kołem jakby mniej skomplikowana.
Jak dla mnie tylko 1,8T :yes:
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

30 Wrz 2015, 06:03

Może ktoś rozwiać wątpliwość odnośnie spalania..? Który mniej pali 1,8 -125KM czy 1,8T..? Z kim gadam to mi ciągle niszczy się wykreowany pogląd na ten temat. :( Zakładam ,że auto jest eksploatowane w "normalny" sposób.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5796
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

30 Wrz 2015, 07:30

Zwykłe 1.8 spali mniej. Turbina dokłada trochę do spalania. Słyszałem też opinię, że w 1.8t spalanie przy prędkości 120km/h na trasie potrafi wyjść niewiele mniejsze jak w mieście, właśnie przez turbo.
Longhorn
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 358
Zdjęcia: 518
Miejscowość: pdk
Auto: Toyota Corolla E12 FL
Silnik: 1.4 VVT-i 97KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2006

30 Wrz 2015, 10:52

Nie zgadzam się z przedmówcą :D
Spalanie silnika 1.8t jak to w silniku turbinowym może być małe lub bardzo duże. Jak dziadujesz prawy pedał auto spali rozsądne ilości paliwa. Jeśli jednak jedziesz jak kretyn spod remizy spali 2x więcej. Wersja atmosferyczna spali dużo przy turlaniu się i bardzo ddużo w trybie "wiejski rajdowiec" :wink:
Tak jest zasadniczo zawsze
Po to jest ten cały dałnsajzing z suszarkami, bo można łatwiej manipulować spalaniem w tabelkach :yes:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

01 Paź 2015, 09:57

Optymalnych i "sterylnych" warunków do spalania nigdy nie uzyskamy normalnie jeżdżąc u nas autem... :no: Czyli na chłopski rozum...normalnie użytkując auto ,nie katując i nie dziadując , powinien bez turbiny spalić mniej czy więcej..? :| Mówię o spalaniu miejskim ,światłach ,korkach itp ,a nie jeździe po szosie 90-tką.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5796
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

01 Paź 2015, 12:29

Wydaje mi się, że auto z turbo spala tyle samo co bez:
http://regeneracja-turbin.com/czy-turbo ... ie-paliwa/

Różnica jest np.przy wyprzedzaniu, gdy auto bez turbo trzeba mocniej przycisnąć i przez to może spalić więcej.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

04 Paź 2015, 21:01

Przy okazji tego tematu chciałbym aby ktoś fachowym okiem rzucił na to auto: [link do oferty na Olx wygasł]
Cena jak na A3 niewysoka ale nic nie mogę się dopatrzeć.
Music is life...
MrLukash
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 95
Miejscowość: Wschód
Auto: Peugeot 206
Silnik: 1.4HDi
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2004

04 Paź 2015, 21:06

Zdecydowanie nie z tym silnikiem jak już to 1,8.
Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
Krzychu
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 4854
Auto: VW POLO 6R
Silnik: 1.2 TDI CR 75 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010