fixu napisał(a):Czyli ekonomicznie zmiana na celice a na grubo na EP3 a duza jest roznica w jedzie miedzy Celica 7 143 a EP3 ?
W kwestii szybkości jazdy jest duża różnica na korzyść hanki.
fixu napisał(a):za cene tanszej toyoty moglbym zalozyc np kolektor 4-2-1 + catback i jakies fajne kompletne zawieszenie -30mm
Co do tunów kolektora itp. da to tyle co byś sobie pomalował dekiel zaworów na czerwono a na tarczy prędkościomierza dopisał 300km/h. Tylko proszę Cię nie pisz wynikach z hamowni i zabłąkanych kuniach. W hance coś wydłubiesz bo da się ją stroić ale i tak przy n/a na cuda nie ma co liczyć nawet jak teoretycznie wyjdzie więcej pałera.
fixu napisał(a): Wiec wizualnie najbardziej pasuje mi Celica, EP3 za bezawaryjny silnik a S3 za potencial.
Celica tylko do spokojnej jazdy i raczej jak masz hyund to olałbym zakup celiny bo zbyt mała różnica jak na ilość czynności do wykonania. Co do ep3 i s3 dwa różne sposoby na moc i w tą super bezawaryjność leciwych 1,8t też bym nie wierzył tym bardziej że masz troszkę więcej do popsucia niż w n/a.
Raczej poszedłbym w s3 ponieważ lubię dłubać a auta szybko mi się nudzą... już nie wspomnę że wiertarkowy styl małej pojemności z dużym pałerem średnio mi odpowiada... i tak jak s2000 super mi się jeździło tak ep3 nie za bardzo... Może kwestia fwd vs rwd a może tego że s2000 była szybsza.