Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
szybki napisał(a):Ale nie potrzebnie na temat małych silników patrzycie przez silnikowe syfy z niemiec gdzie jeszcze bodajże w 2008r można było uświadczyć knoty 1,6 100km...
Chciałem tylko nadmienić że dla tojoty wyniki rzędu 99km z silnika 1,33 to nie jest coś co oznacza małą trwałość.
Przypomnę że na początku lat 80ych 1,0 miały już po około 50km a potem serie e i fe grubo ponad 50... gdzie np: corolla e10 1,332 miała 88km i spokojnie silnik zrobił 500tyś.km. a skończę na pojemnościach 1,6/2,0 które miewały nawet 160km-200km bez turbo.
Więc jak się okazuje można było zrobić małą pojemność która była dobra jakościowo i miała sporo pałera...
Crankshaft napisał(a):Syfy z niemiec mowisz...
Crankshaft napisał(a):Czy to nie jest ten slawny 1.33, ktory padal w calosci nawet po ledwo 30tysiacach kilometrów? A jak juz przejezdzil gwarancje(co przy kapeluszniczym trybie jazdy tojociarzy i ich malych przebiegów jest bardzo mozliwe) to naprawa kosztowala 8-10k pln?
Na deser glosniejsze to badziewie niz honda, a 100koni jedzie jak 50.
dzida napisał(a):i tak to powinno wyglądać ale powypadkowy złom w PL powoduję, że to dobre osiągają chore ceny
system88 napisał(a): ja chciałbym, żeby samochód był sedanem , był w miarę wygodny(Corolla jest raczej spora), bez przesadnych bajerów i żeby raczej mało palił niż pozwalał się konkretnie rozpędzać. Zamierzam pojeździć nim - "ile się będzie dało"
Baza z danymi technicznymi samochodów marki TOYOTA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne TOYOTA