milan240 napisał(a):rozumiem ze tam moglo cos byc malowane itp lecz za takie ceny wyglad zewnetrzy duzej roli nie gra(z rozsadkiem wiadomo)
Odpuść temat czy było malowane czy nie to jest tylko pożywka dla handlarzy którzy wiedzą jak bajerować ludzi. Pod maską zwróć uwagę na podłużnice, ich wygląd, musza być ori czyli np: bez widocznej szpachli...łącza widoczne przy kielichach (mastyka) z obu stron powinny być identyczne.
Przedni pas w dolnej części może mieć nalot rdzawy.
W bagażniku też ładnie widać mastyki ale bardziej patrz na to co jest od kanapy bo nawet przy drobnym uderzeniu trzeba wymienić pas tylny i już jest filozofia że auto tyłu nie miało.
milan240 napisał(a):jedynie moja obawa to to ze silnik po 10 latach w gazie moze sie zaczac sypac juz ;/
Przy Twoim budżecie i tak już trudno o lepszy silnik. Silniki z tej serii są bardzo wytrzymałe więc i tak zajechany dłużej pojeździ niż inny nie zajechany.
Zajechanie tego silniczka widać po uruchomieniu na zimnym będzie dłuższy czas niebieski (nie przez chwilę)dym (gęsty). Jeżeli nawet bedzie brał olej to nalejesz trochę gęstrzego 10w40/50 i zobacz jak szybko ubywa. Pilnuj stanu oleju najlepiej stan zawsze na max-a, kupuj dobre oleje...
Pocieszę Cie ze jedna z moich corollek e10 u kolegi zrobiła na lpg 200tyś.km. a zalewana była czym popadnie włącznie z olejem do maszyn. Skończyła wypadkiem i przebiegiem ponad 380tyś.km.
Barol napisał(a):No co Ty nie powiesz
No nic nie powiem bo Ty sobie piszesz a inni biorą to dosłownie więc jak stwierdziłeś że była bita bo coś tam i nie wklejasz linka... to następne auto przez laika w tej kwestii będzie szukane bez widocznych oznak malowania/bicia... a oszuści zacierają rączki...
A masz prosty powód sprzedaży 3/4 aut na zachodzie uszkodzenie blacharskie lub mechaniczne albo przebieg z kosmosu więc co wolisz???
P.S
Weź na oględziny osobę która chłodno podejdzie do zakupu
![Wink :wink:]()