Toyota Corolla e12 czy Golf V

02 Gru 2015, 12:34

mike1735 napisał(a):akurat r1 to liter ale wiadomo o co chodzi :D


To mnie złapałeś bo chodziło mi o r6 co i tak nie zmienia faktu że jest tabelkowym gigantem w przyśpieszeniu do 100km/h oczywiście w porównaniu do aut. :ok:

A wracając do tematu wybrałbym Golfa i złożyłbym hołd jednemu z 30 oferowanych silników ... :mrgreen: Oczywiście za to ze się nie psuje hmmm.... tylko co z resztą :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10823
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Gru 2015, 12:38

łysy30 masz rację, jednakże autor tematu nie określił jak będzie korzystał z auta, ale określił budżet i wątpię, aby w 16 tysiącach zmieścił się z zakupem Golfa V z 1.6 i jeszcze założeniem LPG.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002

02 Gru 2015, 13:14

Ossy, oczywiście zgadzam się z tym, że Golf V 1.6 z LPG w tym budżecie jest raczej nieosiągalny, napisałem co napisałem, bo koledzy przede mną założyli, że autor kupuje auto z przeznaczeniem na tor wyścigowy, a zdaje się żadne z tych aut się do tego nie nadaje :wink:
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

02 Gru 2015, 14:11

Bynajmniej nie szukam samochodu na tor wyscigowy raczej na codzienne dojazdy 25km, ale o informacja o np przyspieszeniu tez jest cenna.
W jednej z odpowiedzi ktos polecil opla astre h i citroena c4, jest ktos w stanie wypowiedzeic sie o tych samochodach dodatkowo?

Czyli ostatecznie ktory mocniejszy corolla czy golf? :lol:
Jak jest z awaryjnością w tych samochodach? Co do corolli slyszalem/ czytalem w tej kwestii w wiekszosc pozytywne opinie, a jak z reszta?
No i na koniec oczywiscie kwestia spalania.
Rastler
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: Rav 4

02 Gru 2015, 14:58

jeśli chodzi o awaryjność to kiedyś miałem styczność z Corollą. Przez 3 lata jedyne co się stało z tym autem to poszła mała uszczelka przy silniku, wymiana od ręki u mechanika za dosłownie grosze, więcej z tym samochodem nic się nie działo.
damianj
Nowicjusz
 
Posty: 25
Prawo jazdy: 06 07 2002
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: toyota auris
Silnik: 1.6 132km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

02 Gru 2015, 20:03

Rastler napisał(a):Bynajmniej nie szukam samochodu na tor wyscigowy raczej na codzienne dojazdy 25km, ale o informacja o np przyspieszeniu tez jest cenna.


Ale nie popadajmy w paranoje tu chodzi o komfort podróżowania...

Ogólnie przejechałbym się obydwoma autami dla własnej wiedzy. Jeżeli chodzi o corollkę to brałbym po lifcie. :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10823
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Poczekaj z odpięciem pasa bezpieczeństwa
    W zeszłym roku 8% wszystkich wypadków drogowych zakończyło się wywróceniem się pojazdu. Zostało w nich rannych aż 2037 osób, a 146 poniosło śmierć(1). Co zrobić po wywróceniu się auta? Jeśli jesteśmy ...

04 Gru 2015, 22:00

Miałem Corolle E12 SOL z silnikiem 1,6 z 2003 r. przez pięć lat. W tym czasie jedynie raz zapiekły mi się hamulce w przednim kole, co sam naprawiłem w garażu. Do tego wymieniłem dwa razy łączniki stabilizatorów, raz przegub i klocki hamulcowe. Autem przejechałem 80 tyś.
W kwestii serwisowania, to praktycznie brak kosztów jeżeli kupi się zadbany egzemplarz.
Co do przyspieszenia, to jeżeli ktoś nigdy nie jeździł silnikiem z VVT-i, to nie chciał uwierzyć, że to jedynie silniczek 1,6.
Polecam ten samochód. Sprzedałem go tylko dlatego, że potrzebowałem czegoś większego.
hochland
Nowicjusz
 
Posty: 11
Auto: Corolla