Toyota Corolla Verso 2005r zbieram info

01 Lut 2013, 12:04

Jak w temacie. Prosił bym o informacje na temat tego samochodu jak ktoś posiada z forumowiczów lub odnośniki do tematów z nim związanych. testy, artykuły, dyskusje z forum.
Jakieś bolączki na które auto cierpi, błędy konstrukcyjne, fabryczne...
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

01 Lut 2013, 12:28

Omijaj 2,2 D4D nie zależnie od mocy a reszta w mirę ok. Ewentualnie jeszcze do VVTi może spalać dużo oleju - to taka techniczna , ogólna dygresyjka :)
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Lut 2013, 14:24

Pod uwagę biorę jedynie 2.0 D4D 116KM i benzynke 1.6 110KM.
Ten 1.8 występuje z automatem, ale generalnie auto miało by byc dla kobiety która nie potrzebuje jakieś mega mocy. i 1.6 może by styknął.
2.2 z tego co wyczytałem maja DPF i ten nieszczęsny 5-ty wtryskiwacz.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

01 Lut 2013, 20:04

noisy napisał(a):Pod uwagę biorę jedynie 2.0 D4D 116KM i benzynke 1.6 110KM.
Ten 1.8 występuje z automatem, ale generalnie auto miało by byc dla kobiety która nie potrzebuje jakieś mega mocy. i 1.6 może by styknął.
2.2 z tego co wyczytałem maja DPF i ten nieszczęsny 5-ty wtryskiwacz.


W silnikach 2,2 najmniejszym problemem są DPFy jedyne 2-4k.
Wadliwe są głowice które się wyginają, wtryski, turbinki i dwumasy i jedzenie oleju.
W przypadku VVTi szczególnie 1,4 , 1,6, 1,8 był problem z głowicą a tak właściwie z alteriami olejowymi po prostu motorownia brała olej. Toyota to wiedziała ale oficjalnie pracownicy ASO tego nie widzą. Jedyne co zrobiono to przedłuzono gwarancję na same silniki tylko trzeba udowodnić że były serwisy w ASO. Reszta jest gitarka. pewnie teraz wypowiedzą się obrońcy bo w Auto Świecie co innego pisali ale niestety tam piszą co im każą a nie co jest w realu.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

02 Lut 2013, 09:25

To jest lekki problem. Trzeba będzie zagłębić temat http://www.forum.corollaclub.org/ zobaczę co tu powiedzą. Dzięki za pomoc.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

02 Lut 2013, 09:51

noisy napisał(a):To jest lekki problem. Trzeba będzie zagłębić temat http://www.forum.corollaclub.org/ zobaczę co tu powiedzą. Dzięki za pomoc.


Jak będziesz robił wywiad to niech któś kto będzie za/przeciw powie jaki przebieg zrobił/robi autem i czy wie na 100% że np: short block były wymieniany/nie wymieniany.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...

02 Lut 2013, 11:16

OK. Ogólnie zastanawiam sie dlaczego tak to upadło skoro silnik 4E-FE był bardzo trwałą jednostka i 300tys k robił bez problemu.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

02 Lut 2013, 13:38

noisy napisał(a):OK. Ogólnie zastanawiam sie dlaczego tak to upadło skoro silnik 4E-FE był bardzo trwałą jednostka i 300tys k robił bez problemu.


Powiem szczerze w tej kwestii nie rozumiem Toyoty bo naprawdę zrazili do siebie mase klintów z tych którzy pamiętali motorownie wyprodukowane przed 99 (bez VVTI) później weszły serie ZZów i nastąpiło pełne załamanie.
Tylko że jak rozłozyłeś stara corollkę to wszystkie komponety były JDM a teraz ... :no:
U mnie w rodzinie próbowalismy sie przesiąść do nowych Toyot ale powrót do dziadków był szybki.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

28 Lut 2013, 21:54

Witam. Jeżdżę verso od nowości 2005,zrobiłem 108 tyś. większość po mieście. Samochód po mieście pali ok.13 litrów na trasie najlepszy wynik to 9l. Przed końcem gwarancji wysiadła turbina a poza tym nie było większych usterek aż do tej zimy. Filtr DFP podobno ma co jakiś czas dopalać coś tam i mocniej podymić , u mnie dymi niebieskimi spalinami co 5km i spaliny czuć w kabinie. W ASO komputer pokazuje że jest wszystko OK. Ktoś podpowiada że to wtryski ale jak to sprawdzić .
Pietka5
Obserwowany
 
Posty: 1
Auto: TOYOTA COROLLA

28 Lut 2013, 22:46

Pietka5 napisał(a):Witam. Jeżdżę verso od nowości 2005,zrobiłem 108 tyś. większość po mieście. Samochód po mieście pali ok.13 litrów na trasie najlepszy wynik to 9l. Przed końcem gwarancji wysiadła turbina a poza tym nie było większych usterek aż do tej zimy. Filtr DFP podobno ma co jakiś czas dopalać coś tam i mocniej podymić , u mnie dymi niebieskimi spalinami co 5km i spaliny czuć w kabinie.


Spalanie w Twoim aucie można śmiało nazwać masakrą jak na diesla o gabarytach corollki :no:
Taniej wyjdzie jazda lexusem LSem V8.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Mar 2013, 09:02

W dieslu Ci tyle pali? Chyba jest jakas usterka w motorowni trzeba by isc do niezależnego mechanika. Z aso różnie bywa.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

22 Cze 2014, 22:47

Witam,

Chciałbym poprosic Was o porade dotyczącą planowanego zakupu Corolli Verso 2003 rok.
Samochód ma automatyczna skrzynię biegów 4 biegową / nie MMT tylko klasyczny automat / , bogate wyposażenie i niski przebieg.
Czy ktoś ma doswiadczenie z tym automatem ?
bartus01
Nowicjusz
 
Posty: 5
Przebieg/rok: 45tys. km
Auto: Ford Mondeo
Silnik: 2,0 140 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2011