Moi kochani sprawa jest dosyc powazna. Nosze sie z zamiarem kupna auta i juz na samym poczatku pojawia sie problem. Zawsze bylem zwolennikiem dieseli ale to co sie dzieje ostatnio na rynku tzn. poprzekręcane licznki i bite auta odrzuca mnie od zakupu. Patrzac na ten caly szrot rece juz mi opadają i chyba bede musial kupic benzyne (do przeróbki na gaz) która jest mniej dostepna i pewniejsza ze ma mniej przejechane. Jestem kierowca ekonomicznym i zalezy mi na niskiej eksploatacji auta czyli w gre wchodzi 100 - 120 kucy oraz oczywiscie niezawodnośc i tanie częsci. Mam do wydania 33000 PLN i myśle o czymś stosunkowo młodym minimum rok 2005.
Prosze o pomoc w tej sprawie !! a nawet błagam co mam wybrac i kupic podpowiedzcie !!
To że benzyna będzie miała mniej przejechane niż diesel to jest bardziej pewne, jednak w kwestii samochodów po wypadku nie masz się co sugerować silnikami Benzyny też przywożą po wypadkach, tak jak i diesle.
Podatek od środków transportu – co warto wiedzieć? Posiadanie pojazdu wiąże się zarówno z kosztami jego utrzymania, jak i istotnymi obowiązkami podatkowymi. Niektóre środki transportu wymagają uregulowania specjalnego podatku, który może być istotnym ...
[D] 159 1,8 / A4 B7 2,0 / Mondeo mk4 2,0 / Legacy IV 2,0 Podstawowe kryteria zestawienia: - segment D - silnik benzynowy o mocy około 140KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2008 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Alfa Romeo 159 1,8 - 140KM - Audi A4 B7 ...
arti123 napisał(a):To że benzyna będzie miała mniej przejechane niż diesel to jest bardziej pewne
może w latach 80 tak było, teraz to jest tylko powtarzanie zasłyszanych teorii
diesle są tak wysilone że szybciej padają od benzyny nowy diesel często po 200kkm idzie na szrot, nie mówiąc już o drogim osprzęcie do niego,
mając 30 tysi popatrzył bym za
C-klasą 2002/3r
A4/S4 2002/4r (ogólnie wszystkie większe VAGi)
z młodszych to
SuperB 2004/5r
Cordoba 2005/5r
Toledo 2005/6r