Transmiter FM (wyskakuje z zapalniczki)

16 Lip 2012, 20:39

Witam Zakupiłem dziś Transmiter FM (taki podpinany pod wejście zapalniczki)
No i wkładam go ale jakby wyskakiwał , nie da się mocniej ani nic , jak go trzymam ręka wepchanego to działa gra, jak puszcze to sie luzuje i nie działa FIat Bravo 2000r. 1.9 JTD
Czy da się coś z tym zrobić jest to taki transmiter jak tu:
[link do oferty na Allegro wygasł]

Pozdrawiam
biazio
Nowicjusz

Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Fiat Bravo, 1.9 JTD 105KM

16 Lip 2012, 21:31

a możesz mi napisać po co wogóle jest ten transmiser? Jak to działa :) a patrzyłeś w prawo,lewo w zapalniczce może wtedy się nijako zablokuje
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

16 Lip 2012, 22:24

No do otwarzania mp3 np z telefonu ;d taa aptrzyłem w drugim aucie (lanos) wskakuje normalnie ;)
biazio
Nowicjusz

17 Lip 2012, 15:06

To jest własnie urok kupowania bez sprawdzenia ..

biazio napisał(a):do otwarzania mp3 np z telefonu

No chyba żartujesz - transmiter jak sama nazwa mówi transmituje sygnał radiowy o małej mocy - po dostrojeniu w radiu częstotliwości transmitera mozna w nim własnie słuchać muzyki z nośnika umieszczonego w transmiterze..
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2011

17 Lip 2012, 21:33

jezu no to o to samo chyba chodzi co napisałem nie? ...
Sprawdziłem co kupiłem , ale chyba wszystkie gnazdka zapalniczek zazwyczaj są identyczne prawda?
Dlatego w Lanosie mi działa a w Bravo nie ...
biazio
Nowicjusz

17 Lip 2012, 21:35