30 Mar 2013, 22:52
Trochę na temat Volvo. Silnik jak disel to 2.0 a najlepiej 2,4 ten drugi też był montowany ale znaleźć samochód z nim to wielka sztuka. Te wycieki o których pisze kolega wyżej to tzw. wada fabryczna, wszystkie się pocą ale póki nie przepuszczają to nie ma problemu. Co do części, to nie ma problemu, jest dużo zamienników, co najważniejsze powstaje coraz więcej niezależnych ale fachowych serwisów, które mają bardzo atrakcyjne ceny. ASO też robi ciekawe promocje i akcje, np. teraz można za 100PLN zmienić język w kompie na PL, za 50 PLN był przegląd wiosenny, są też akcje z rabatami 50% na usługę i 30% na części.
Płyta i zawiecha jest z Forda i moim zdaniem jest naprawdę dobra jak na polskie "drogi".
Jeśli szukasz auta do 30 tyś. to raczej rok 2006 wchodzi w grę, chyba że weźmiesz jakiegoś golasa za to młodszego. Generalnie w standardzie Volvo oferuje dużo bajerów a sporo możesz sobie też dołożyć sam. Licz się z tym, że sprowadzane z 2006-2007 będą miały ok 200tyś.km. - rozrząd przy 240tyś. Z tych roczników znajdziesz jeszcze modele bez DPFu. Jednak nie jest on taki straszny jak niektórzy piszą, wszystko zależy jak użytkujesz auto, jeśli tylko po mieście to się zapcha ale jak zrobisz od czasu do czasu jakąś trasę to nie będzie problemu. Spalanie 6,5-7 litrów.
Szczerze radziłbym troszkę zwiększyć bugżet i kupić coś poliftowego po 2007, najlepiej 2008.
Swojego mam 9 miesięcy i zrobiłem 20 tyś.km. i jedyne koszty jakie miałem to wymiana tarcz i klocków z przodu, przepalona żarówka w ksenonach i przegląd okresowy (wymiana oleju i filtrów) cała reszta hula aż miło.
Wszystkie potrzebne informacje o S40 i innych vołovinkach znajdziesz na volvoforum.pl
Szukasz nowego Volvo, pomogę w wyborze modelu, konfiguracji, przy negocjacjach z dealerami. Znajdę dobrą ofertę na auto i finansowanie, bez zobowiązań. Auta do zamówienia i od ręki, demo dealera, używane z sieci dealerskiej Volvo.
Zapraszam na priv.