Rozrzut macie gigantyczny. Widzę, że patrzycie na niemal wszystko co jest do 23 tys. zł i jest w miarę duże.
Po kolei:
Skoda Octavia 1.6 (75 KM) - Octavia to generalnie dobry pomysł. Niemiecka technologia VW, ale ten silnik to stanowczo się nie nadaje. Będziecie mieli tak gigantycznego muła, że to absolutna porażka. Troszeczkę jest on goluśki. Właściwie ma tylko poduchy, ABS i wspomaganie. A gdzie klima i np. elektryczne szyby?
Toyota Avensis 1.6 (105 KM) i 2.0 D4D (110KM) - bardzo dobre auto, trochę może już mało atrakcyjne stylistycznie. Niezawodne bardzo mało awaryjne. Silniki można polecać w ciemno. Ja jednak wybrałbym diesla. Moc praktycznie ta sama, ale spali mniej (póki co) tańszego paliwa.
BMW 318i - zwróć uwagę, że to auto nie ma klimy. Co jak na BMW jest dosyć zaskakujące. 1.8 w benzynie swoje spali i tu nie ma przed tym obrony. Zaleta samochodu, to ta, że to już nowy typ. Aczkolwiek ja do tego typu aut nie mam przekonania. Równie dobrze może mieć kręcony licznik i być po wypadku.
BMW 520i - tak samo jak ten powyżej. Duża moc, ale jak nie zrobisz w nim gazu, to puści Cię z torbami w kosztach paliwa. Radzę się takim auto dobrze przyjrzeć, bo bardzo dużo jest aut powypadkowych tylko wyklepanych, żeby dobrze wyglądały, a nie naprawionych solidnie.
BMW 318i E46 - dlaczego w tej ofercie nie ma zdjęcia prawego przodu? To już daje do myślenia.
Mercedes E220 - Duży przebieg, przyzwoity silnik. Ponoć znacznie lepszy jest 2,7 CDI, bo moc większa a spalanie podobne. Nie produkuje się już solidnych Mercedesów. Kłopotem będzie elektryka i rdza. Okularniki mają problem z rdzą!!!
Honda Accord - tej starszej wersji nie znam, więc nie wiem czy się dobrze spisuje. Na pewno stosunek mocy do masy samochodu jest bardzo korzystny
Renault Laguna II 1.8 - dynamiczny motor, podobno jak na ta pojemność oszczędny (ale to nie nowość, generalnie Laguny nie żłopią paliwa). Jest o Lagunach tylko koszmarnych opinii, że nie ma się nawet co za tym autem oglądać. Pada elektryka i zawieszenie. Z tego wszystkiego silnik wychodzi chyba najlepiej.
Audi A4 1.9 TDI (110 KM) - bardzo dobry silnik, auto może mieć problemy z zawieszeniem przy tych przebiegach, ale jeżeli to dobry egzemplarz i nie przeraża Cię trochę stara stylistyka to jak najbardziej fajny wybór.
VW Passat B5 1.9 TDI (110 KM) - jeszcze lepszy wybór, choć akurat ten Passat ma pokaźny przebieg. Owszem ten silnik jest bardzo dobry i do tego dynamiczny, ale nie wiem na jaki czas chcecie kupić auto. Zanim się obejrzysz będzie miał nastukane 300 tys. km i więcej.
Ford Mondeo - to nie wiem, nie miałem więskzej styczności.
Peugeot 307 - ten silnik 1.4 benzyna może być za słaby dla takiego autka. Lepszy z pewnością będzie 2.0 HDI (110 KM). Jednak ja Peugeotów nie polecam. Silnik HDI może i zły nie jest, ale zawieszenie to kompletna pomyłka. Może i na dobrych drogach się sprawdza, ale w Polsce zdecydowanie nie.