REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
galakty napisał(a):Który model? Bo się pogubiłem, raz V70, raz IS 200.
też nienawidzę LPG stać mnie na auto i zatankowanie
Rigbi napisał(a):Z tego co widzę, robisz dosyć małe przebiegi, więc bez problemu możesz utrzymać autko, które żre te powiedzmy 12 litrów, ale gdybyś pojeździł powiedzmy z dwa, może więcej, to samo paliwo będzie już sporym obciążeniem dla portwela.
Rigbi napisał(a):jaki silnik benzynowy z turbo oprócz 1.8 i nadający siędo gazu (może jakoś się przemogę) ?
galakty napisał(a):500 kg załadujesz? Srogo.
Rigbi napisał(a):Różnica rocznie w samym paliwie daje mi możliwość wymiany co roku a to dwumasy, a to wtrysków, a to turbiny itd.
Rigbi napisał(a):Gazu nie założę, bo jak już napisałem - robi się więcej rzeczy do psucia niż w dieslu
Nie daje, ale wierz dalej
Parownik, wtryski i gumowe węże i koniec. Nie wiem jak koszt 500-700 zł ma się do dwumasy, wtrysków i turbiny, ale skoro wiesz lepiej...
Rigbi napisał(a):Proszę wyjaśnij co masz na myśli, obal konstruktywnie to co napisałem, a nie "nie bo nie"
Rigbi napisał(a):Siadająca głowica, wypalenie zaworów, problemy z nieszczelnościami...
Nie zaoszczędzisz tyle paliwa, żeby starczyło na naprawę diesla.