Trzęsie na postoju jak i przy dodawaniu gazu

11 Sty 2014, 17:19

Witam!

Mój pojazd to Golf 3 VR6 2.8 skrzynia automatyczna 95r

Szukałem w gogle podobnych tematów ale nie znalazłem odpowiedzi..

Ruszając na zielonym świetle dałem troche do pieca, wszystko szło fajnie, aż nagle coś strzeliło, zaśmierdziało i zaczęło trząchac budą.. zaczął troche chodzic jak traktor. na postoju trzęsie i kiedy ruszam, im bardziej wciskam gaz tym bardziej telepie, gdzie jeszcze słychac jakies niegłośne stuki.. Zastanawiam się czy to nie skrzynia.. Pomóżcie prosze bo nie bede mógł spac ;/

Dodam jeszcze, że po rozpędzeniu do ok 70 km/h puszczając gaz leci normalnie jak zdrowy

Dzięki bardzo, pozdrawiam
cz3slaf
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Vw Golf Vr6
Silnik: 2.8 VR6
  • 16 Sty 2014, 20:32

    Z Twojego opisu wnioskuję że masz więcej niż jeden problem z tym golfem. Piszesz że coś strzeliło jak dąłeś w palnik i że coś trzęsie. Dla formalności sprawdź sobie luzy na przegubach. A jeśli chodzi o silnik to mógłbyś cos więcej napisać??
    czyngischan
    Nowicjusz
     
    Posty: 12
    Auto: ford

    17 Sty 2014, 22:02

    Silnik zachowuje się jakby nie łapał na jeden cylinder, zostawiając auto u mechanika stwierdził że jeden cylinder zalewał się benzyną ale nie jest specjalistą od silników wiec czekam na wizyte u innego fachowca tylko zastanawia mnie te strzelanie podczas dodawania gazu.. Odgłos jest taki jak czasem w zaciskach coś strzeli przy hamowaniu. I te strzelanie nie jest proporcjonalne do wysokości obrotów jak w przypadku wywalonych panewek inaczej mówiąc jest nieregularne
    cz3slaf
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Auto: Vw Golf Vr6
    Silnik: 2.8 VR6

    18 Sty 2014, 23:47

    poduszki pod silnikiem i skrzynią jeszcze istnieją w tym pojeździe :?: :wink:
    może być jeszcze jeden myk, ale to trzęsię tylko podczas jazdy na dłuższej półosi masz wyważenie (obrączka stalowa z gumowym wypełnieniem) zdaża że się urywa i lata po półosi jak głupia

    (na postoju to łapa albo poducha silnika/skrzyni)
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6650
    Zdjęcia: 1
    Miejscowość: z błota ;)

    19 Sty 2014, 21:25

    Podobno poducha pod silnikiem była wymieniana niedawno z tego co mówił były właściciel, samochód mam ok ponad miesiąc. Pod skrzynią - nie wiadomo. Fakt przyczyn może byc wiele, w środe oddaje samochód do mechaniora, uzbroje się w cierpliwośc i dam znac jak bede wiedzial co tam sie dzieje. Zawsze tak mam ze zanim oddam samochód do mechanika to juz musze wiedziec co się z nim dzieje bo spac nie moge ;o poczekamy zobaczymy :) dzieki
    cz3slaf
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Auto: Vw Golf Vr6
    Silnik: 2.8 VR6

    27 Sty 2014, 14:19

    Samochód u mechanika, początkowo mówił, że to przebicie na kablach, po czym mu powiedziałem że kable i świece były wymieniane tydzien temu.. zwątpił szukał dalej - niby znalazł problemem jest hydraulika na zaworze/zaworach... trzeba zwalac głowice - koszt 1000 + zł ;/
    cz3slaf
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Auto: Vw Golf Vr6
    Silnik: 2.8 VR6
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Największy rozpraszacz kierowcy? Jazda na zderzaku
      Co najbardziej rozprasza kierowców podczas jazdy? Brytyjscy kierowcy twierdzą, że jest to widoczny we wstecznym lusterku samochód, który jedzie zbyt blisko nich. Jazda na zderzaku to problem również ...
      Samochody elektryczne – co warto wiedzieć?
      Przyszłość motoryzacji będzie elektryczna – co do tego nikt nie ma wątpliwości. Co to oznacza w praktyce? Ile kilometrów można przejechać samochodem wyposażonym w taki napęd? Czy zadziała w deszczu? Jak zmieni ...

    27 Sty 2014, 16:20

    cz3slaf napisał(a):Samochód u mechanika, początkowo mówił, że to przebicie na kablach, po czym mu powiedziałem że kable i świece były wymieniane tydzien temu.. zwątpił szukał dalej - niby znalazł problemem jest hydraulika na zaworze/zaworach... trzeba zwalac głowice - koszt 1000 + zł ;/


    Trzeba zrzucać??? Problem w obu głowicach???

    Pozdrawiam :).
    Vermin
    Stały forumowicz
     
    Posty: 1670
    Zdjęcia: 4
    Prawo jazdy: 06 01 1992
    Auto: Ściera
    Silnik: 2.0 DOHC EFI
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1993

    27 Sty 2014, 17:08

    Powiedział że trzeba zrzucac i coś mi się tu nie podoba. Podejrzewam ze wystawił taką diagnoze tylko ze słuchu bez otwierania silnika nie wiem nie znam sie moze tak moza jak taki specjalista. Przetrzepując całego neta usterka popychaczy hydraulicznych brzmi nieco inaczej niż w moim golfie.. nie wiem co robic ale gosciu wydaje sie byc podejrzany bo zaczęło się od kłamstw gdzie mówił ze przewody miały przebicie w dwóch miejscach (gdzie tydzien temu wsadziłem BERU zalecane do tych silników) i pewnie na klamstwach sie skonczy
    cz3slaf
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Auto: Vw Golf Vr6
    Silnik: 2.8 VR6

    28 Sty 2014, 14:48

    Ja zamiast do mechanika to najpierw podjechałbym na SKP - diagnosta wlezie pod auto, poogląda, poszarpie i jest szansa, że wykryje.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    05 Lut 2014, 09:52

    W sumie racja,chociaż mechanik też powinien znać przyczynę po dokładnym obejrzeniu samochodu,tak mi się przynajmniej wydaje. Czekamy na Twoją odpowiedź jak będziesz już po,czy problem udało się wyeliminować.
    KIMCarSerwis
    Nowicjusz
     
    Posty: 46
    Auto: BMW A6

    11 Lut 2014, 19:35

    Witam z opisu wynika że pękła śruba wspornika która jest z przodu auta mocuje silnik do ramy często miewam to w SHARANIE
    BUDMAR
    Obserwowany
     
    Posty: 1
    Prawo jazdy: 07 01 1984
    Przebieg/rok: 45tys. km
    Auto: VW SHARAN
    Silnik: 1.9TDI 110KM
    Paliwo: Diesel
    Typ: SUV
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    07 Mar 2014, 14:06

    Minęło już trochę czasu wiec jeżeli wątek jest w dalszym ciągu aktualny to daj znać co było przyczyną,oraz czy wszystko naprawiłeś,tak nawet z czystej ciekawości będziemy czekac na Twoją odpowiedź.
    Laserwash
    Początkujący
     
    Posty: 162
    Auto: M3