Tu coś cieknie, tam coś cieknie... hmm

03 Wrz 2016, 17:48

Tak sobie ostatnio popatrzyłem na moje miejsce parkingowe i co widzę?... Z przodu jakaś kałuża choć już południe i gorąco po środku jakieś rude kropki i myślę sobie co znowu i za ile?... hehe :)

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Yarecki
Początkujący
 
Posty: 105
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Wrocław
Auto: Peugeot 5008
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
  • 04 Wrz 2016, 10:57

    Jak masz klimę, używałeś jej, to takie plamy są normalne i są pod każdym autem, które ma klimę - jest to poprostu woda. Jeżeli to nie z klimy, to pozostaje tylko płyn chłodzący silnik - zerknij do zbiorniczka wyrównawczego, czy czasem nie brakuje. Inna opcja, to jeszcze płyn hamulcowy bądz płyn do wspomagania kierownicy - pooglądaj zbiorniczki. Na wszelki wypadek zerknij też na poziom oleju silnikowego - ale ten jakby kapał, to raczej byłby koloru czarnego, gęsty i oleisty.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    06 Wrz 2016, 07:51

    To rzeczywiście woda bez zapachu. Pozaznaczałem poziomy i będziemy obserwować. A to coś o rdzawym kolorze jakiś pomysł cóż to może być?
    Yarecki
    Początkujący
     
    Posty: 105
    Zdjęcia: 0
    Miejscowość: Wrocław
    Auto: Peugeot 5008
    Silnik: 2.0
    Paliwo: Diesel
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2009

    30 Wrz 2016, 13:32

    Yarecki napisał(a):A to coś o rdzawym kolorze jakiś pomysł cóż to może być?
    Może być z układu chłodzenia. Obserwuj poziom płynu w zbiorniczku wyrównawczym czy czasem nie ubywa szybko.
    Kacper
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6842
    Zdjęcia: 3348
    Miejscowość: Warszawa - okolice
    Prawo jazdy: 14 09 1997
    Auto: Volvo S40
    Silnik: 2.0 140KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Wady i zalety opon całorocznych / wielosezonowych
      Widzę, że trend kupowania opon tego typu utrzymuje się i z roku na rok coraz więcej kierowców decyduje się na takie opony. Postanowiłem dodać taki temat w którym każdy może napisać własne zdanie odnośnie wyboru ...
      Jak bezpiecznie pokonywać zakręty?
      Pokonywanie zakrętów nie jest takie łatwe, jakby mogło się wydawać. Redukcja prędkości i skręcenie kierownicy to nie jedyne zadania, jakie musi uwzględnić kierowca. Kluczowa jest płynność wykonania manewru, a do tego ...