Zaczynasz od 3,5t na haku i przyczep. Jak ktoś kiedyś holowal takie odważniki autem osobowym to wie co to oznacza. Więc oznacza to że w Twoim budżecie nie ma zbyt wiele aut ktore podołają tym wymogom. Potem nagle schodzisz do 2t na haku gdzie jest to wartość normalna a ilość aut zwiększa się i to sporo.
Proponowalem Ci bmw na poważnie bo silnik 3,0d jest super z malym "ale" wszystko dookoła trzeba poprawić/naprawić. Koszt 15-20k poprawek jest jak najbardziej na poważnie.
Co do benzyny nie wiem gdzie będziesz jeździł ale jeżeli są stacje lpg to pod względem kosztów wybrabym dużą bene v6/v8 z lpg. Jeżeli nie ma stacji lpg to diesel.
Nie rozumiem gdzie masz brak powagi
![Szczęśliwy :D]()
P.s.
Mówię Ci z perspektywy przejechania z ciężkimi przyczepami całej Europy
Aż sam siebie podziwiam za determinacje
![Szczęśliwy :D]()