Tuba bassowa + wzmacniacz

25 Maj 2010, 21:10

Witam jestem zielony w tych sprawach nie wiem czy warto wydać mniejsze pieniądze i kopić "jakąś tubę" czy poczekać i kupić droższą :) Więc tak pytanie wygląda tak szukam tuby ze wzmacniaczem najlepiej do 300 - 400 zł nie musi nie wiem jak mi tam walić w bagażniku tak że mi okna wybije :P ale żeby to już tez miało jakieś ręce i nogi :) Znalazłem parę lecz tylko wizualnie oceniam te głośniczki i tyle ze wiem co to sa watty:D więc nie znalazłem za duże pieniądze :) może wy mi dacie jakieś propozycje kupna :) Z góry dziękuję

A oto te tuby

[link do oferty na Allegro wygasł]
juby666
Nowicjusz

Miejscowość: Mrągowo

01 Cze 2010, 05:25

Nie kupuj tuby tylko dołóż troche kasy i kup jakaś skrzynie basową, ma o wiele lepszy dzwiek a za nie duzo wiecej mozesz kupic cos fajnego (jesli nie jestes zbyt wymagajacy)

JBL GT5-12B + wzmak i kable ok 500-600zl ale na pewno lepiej bedzie gralo, choc teraz JBL ponoc juz tez made in china i w lepszych firmach tego nie zakladaja.

Mozesz tez wypatrzec cos z Blaupunkta, a jesli chcesz podejsc do sprawy powazniej to mysle ze cos z PowerBassa albo Magnata

Ogolnie wg mnie te tuby co pokazales to jedna wielka lipa, chyba ze nie chcesz zeby gralo tylko dudnilo zeby bylo Cie tylko slychac na osiedlu :)
zadzior123
Nowicjusz

Miejscowość: Sosnowiec

09 Cze 2010, 11:54

Kiedyś przeglądając internet w poszukiwaniu jakiegoś poradnika jak zamontować głośniki w aucie znalazłem coś takiego. Może Ci się przydać.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9787
Bez ognia, bez treści, bez idei, bez polotu wszystko stanie się tylko rutyną i szablonem.
Kostucha Drang
Nowicjusz

Miejscowość: ???

09 Cze 2010, 13:00

Za 400zł spokojnie znajdziesz jakiś zestaw skrzynia+wzmacniacz np- [link do oferty na Allegro wygasł]
Ostatnio edytowany przez PrezesArtek, 09 Cze 2010, 18:39, edytowano w sumie 1 raz
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144