Tuning POLO

Volkswagen POLO III to dobry somochod do 10.000zl?

Tak
5
100%
Nie
0
Brak głosów
Razem głosów : 5

29 Mar 2008, 12:00

witam all jestem mlodym kierowca wlasnie kupilem Volkswagen POLO III 96 rocznik z silniczkiem 1.3 kolor wrzos (niby granatowy ale wchodzi w fioletowy)
chcialbym go tak delikatnie wizualnie upiekszyc co doradzacie? co mam kupic i gdzie? wiadaomo chcialbym zeby bylo tanio ladnie i najlepeiej pod kolor :P
mozecie tez pisac na priv lub gg 3229352 mam nadzieje ze dacie rade mi pomoc z gory dzieki
mlody kierowca
Zayer
Nowicjusz

Miejscowość: konskie

29 Mar 2008, 14:55

Na pewno zakup sobie jakieś felgi tyle, że to tanie nie jest, ale auto na alusach dużo lepiej się prezentuje, kup preparaty do pielęgnacji lakieru, nie wiem w jakim jest stanie ale tymi preparatami np może być jakaś pasta ścierna a na nią jakiś wosk, gdy dobrze wszystko zrobisz autko ślicznie się błyszczy, kup sobie może jakąś sportową gałkę biegów, pokrowce w kolorze nadwozia (lub zupełnie przeciwstawne, żeby kontrast był) i będzie pikuś :)

Jak będziesz dysponował większą kwotą, możesz włożyć również inne lampy np z golfa, co też poprawia wygląd.
GDYBY PRZEDNI NAPĘD BYŁ LEPSZY TO CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH :)
Bryann
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jawor
Auto: Nie mam

29 Mar 2008, 18:33

hmm dobry pomysl
myslalem jeszcze o wymianie zderzakow i progow i cos na maske sie daje jeszcze ale to troszke w pozniejszym czasie jak kasa przyplynie ale powiedzcie mi gdzie to mozna dostac :)
mlody kierowca
Zayer
Nowicjusz

Miejscowość: konskie

30 Mar 2008, 16:35