REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
k_maro01 napisał(a):dokładnie tak jak mówisz, wtedy trzeba już wymieniać wtryski na wydajniejsze, pompe paliwa, zestroić kompa, ale przy większym ciśnieniu, trzeba pomyśleć tez na wyczynowymi tłokami, korbowodami, zaworami, wałkami, bo seryjne nie wytrzymają długo takiego doładowania. A i zależy czy turbina jest na tyle wydajna
conest997 napisał(a):zdaje mi się że jak ktoś decyduje się na takie doładowanko to i wymienia cały ten osprzęt co wymieniłeś....bo nie wymienienie tych części grozi ,, zarżnięciem " silnika xD
arek_89 napisał(a):conest997 napisał(a):zdaje mi się że jak ktoś decyduje się na takie doładowanko to i wymienia cały ten osprzęt co wymieniłeś....bo nie wymienienie tych części grozi ,, zarżnięciem " silnika xD
No to właśnie po to sie inwestuje między innymi w kuty układ korbowo tłokowy żeby na tym coś poszaleć
To jest wiadome że jak sie traktuje seryjny silnik cały czas ostro to on powie papa wcześniej niż sie to wydaje ale nawet po wszystkich poważniejszych modyfikacjach odpowiedzialnych za bezpieczeństwo silnik również długo nie bedzie służył ale wiadomo że wówczas będzie on wytrzymalszy i poszalejemy dłużej