Tylne światła przestały działać - Peugeot 308 I

22 Lut 2021, 23:12

Dobry wieczór,

wszystkie tylne świata w moim samochodzie przestały działać. Zaczęło się od tylnego prawego kierunkowskazu, który raz działał raz nie działał. Rozmontowałem światła, wpiąłem porządnie wszystkie wtyki, światła zaczęły działać przez tydzień po czym całkowicie przestały działać światła z drugiej (tylnej lewej) strony. Dzień później na odwrót - lewe działają, prawe nie. Samochód postał przez weekend i teraz nie działają światła z obu stron. Wszystkie żarówki są ok, wszystkie wtyki przy światłach wpiąłem mocno.

To moje pierwsze auto i kompletnie nie znam się na naprawianiu samochodów, nie jestem w stanie podłączyć pod komputer. Czy jest coś na co zupełny amator mógłby sam spojrzeć lub co wymienić?
Kuba1492
Obserwowany

23 Lut 2021, 09:31

Zacznij od szukania na wtyczce czego brakuje - masy czy plusa. Podejrzewam, że coś nie tak będzie z masą.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

23 Lut 2021, 11:22

Totalnie nic się nie świeci? Wsteczny, stop nic nie ma?
Sprawdź jeszcze bezpieczniki ale najlepiej będzie sprawdzić naipęcia i masę we wtyczce tak jak napisał [email widoczny po zalogowaniu]
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

23 Lut 2021, 18:28

Świeci tylko górne poziome światło stopu. Dziękuję za pomoc, Panowie. Sprawdzę jutro napięcie wtyczki i zaopatrzę się wcześniej w preparat do czyszczenia zaśniedziałych styków, bo wyczytałem, że to może pomóc :unsure:
Kuba1492
Obserwowany

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Kupno nowych opon. Wybór sercem czy rozumem?