Tylny most

03 Lut 2010, 19:49

Proszę o podpowiedź : co lepiej wymienić tylni most jak już zaczyna "wyć" czy jest jakaś możliwośc regeneracji.
A jak jest, to co należy wymienić podczas regeneracji?
xemil
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: busko

03 Lut 2010, 20:08

może wystarczy wymienić/uzupełnić olej?? :mrgreen:
a tak na poważnie to co ci dokładnie wyje i jak (podczas czego)
bo wyją zwykle łożyska i wymiana nie jest droga
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

03 Lut 2010, 20:54

Myślałem że to łożyska w tylnych piastach to je wymieniłem ale to nie to (nic sie nie stało bo nie były za cudowne) , wał też nie bo mam odpięty , więc chyba pozaostało tylko to?
Szumi podczas jazdy im szybciej tym bardziej, dopiero przy ok 90-100km/h jest ciszej.
xemil
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: busko

03 Lut 2010, 21:04

łożyska kosza atak, tależ w moście troche tych łożysk jest, ale o tym oleju to ja serio mówiłem :mrgreen:
ogólnie rozebrać, sprawdzić luzy na ataku/talerzu zazębienie, łożysko podporowe, wymienić co tzreba poskłądać i zalać nowym olejem
ja wiem że wymienić na używke jest łątwiej ale dalej nie będziesz wiedział na czym jeździsz
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

04 Lut 2010, 10:15

te łożyska idzie kupić w jakiejś paczce/zestawie naprawczym? czy trzeba każde z osobna dobierać? czy da się dobrać jakieś inne łożyska? nie żebym musiał wymieniać ale taka informacja na pewno przyda się na przyszłość.
Legion1349
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 331
Miejscowość: Katowice

04 Lut 2010, 11:06

po numerach spokojnie dojdziesz w sklepach z łożyskami, czasem taniej czasem nawet lepszej jakości, ale zestaw naprawczy jest na pewno dostępny
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

05 Lut 2010, 00:01

spróbuj zdjac wal to odciazy tylny most wlej gesciejszy olej i dodaj ze 20 dkg smaru grafitowego. powinno uszczelnic i wyciszyc i szukaj nowego calego zestawu koszt okolo 600 za uzywany bo jak kupisz zestaw naprawczy to i tak ci sie nie uda spasowac wszystkiego do obudowy dyfra. pozdro
land rover freelander 2000r. 1.8 petrol 120KM
rafciuch
Aktywny
 
Posty: 414
Miejscowość: grudziadz

05 Lut 2010, 01:31

rafciuch napisał(a):spróbuj zdjac wal to odciazy tylny most wlej gesciejszy olej i dodaj ze 20 dkg smaru grafitowego. powinno uszczelnic i wyciszyc i szukaj nowego calego zestawu koszt okolo 600 za uzywany bo jak kupisz zestaw naprawczy to i tak ci sie nie uda spasowac wszystkiego do obudowy dyfra. pozdro

:mrgreen:
xemil napisał(a):, wał też nie bo mam odpięty ,

co do zagęszczania smaru to podcieranie dupy szkłem :mrgreen: i tak się wszysko rozwali :D
a co do spasowania to kolego się mylisz jeśli tylko wiesz mniej więcej jak to działa jaki masz mieć luz to wszystko się uda :wink: a kupowanie starego dyfra, w miejsce starego dyfra to rada zajebista po prostu :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

06 Lut 2010, 00:09

A dysponuje ktoś manualem do dyfra ??
lub jakiś namiar na komplet naprawczy do niego??

a może ma ktoś numery tych łożysk?
xemil
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: busko

09 Mar 2010, 12:20

Tu jest wszystko opisane: http://www.landklinika.pl/index.php?opt ... Itemid=103
Zestawu nie znalazłem jako takiego ale wszystko da się kupić na sztuki w sklepach internetowych koszt troche ponad 300zł.
RM80
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: Kielce

21 Lis 2010, 14:46

a oto odpowiedz na moj problem z przed roku po wymianie wszystkiego co było mozliwe a zacząłem od łożysk okazało się że " mechanik " który to robił uszkodził łożyska na dzień dobry i po ponownej wymianie jest cicho i przyjemnie . BRAK SŁÓW :neutral:
xemil
Nowicjusz
 
Posty: 24
Miejscowość: busko