Typ nadwozia

21 Sie 2011, 13:14

Witam wszystkich,
Mam małe pytanie: kupiłam niedawno samochód marki seat cordoba sx z 1997 roku z Holandii. W dokumentach, które dostałam zanotowany był typ nadwozia hatchback natomiast kilka osób uparcie sprzecza się ze mną, że to jest sedan ponieważ klapa od bagażnika otwiera się sama bez tylnej szyby. W internecie znalazłam kilka modeli bardzo podobnych do mojego też z takim samym typem nadwozia. Powiedzcie mi czy są jakieś dokładniejsze różnice, oprócz tych które wyczytałam na stronie hatchabcka i czy jest możliwe, że samochód o cechach sedana był w dokumentach wpisany jest hatchback. Ja się kompletnie na tym nie znam, wiem tylko to co było napisane w komplecie dokumentów, które dostałam.
Sylvik
Obserwowany

21 Sie 2011, 13:34

jeżeli klapa bagażnika otwiera się bez szyby to jest to sedan.hatchback otwiera się z szybą i jest że tak powiem tył bardziej prosty.daj zdjęcia to dokładniej powiemy co to za typ nadwozia.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

11 Wrz 2011, 23:29

tak się składa że też mam cordobę SX też z Holandii :wink: tylko z 96r(zarejestrowany 97r)i u mnie pisze sedan o ile pamiętam. Ale bądź co bądź jest to sedan bo klapa otwiera się bez szyby. Jednak osobiście nazywam to auto sedan-coupe z racji na dwoje drzwi, ponieważ mało jest dwudrzwiowych sedanów a pełne coupe to nie jest
PS: przy ilu obrotach na 5 biegu masz 100km/h?
mirko50
Początkujący

Miejscowość: Wola Zarczycka
Prawo jazdy: 13 05 2008
Auto: Seat Leon
Silnik: 1.6 105KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2005

12 Wrz 2011, 10:45