wadeo napisał(a):witam jestem tu nowym urzytkownikiem bo od niedawan posiadam to wspaniale toczydło zwane dalej piesczotliwie "autem".
Moj problem i prosba zarazem polega na tym czy ktos z uzytkownikow mogł by zrobic zdjecia jak ma zamontowane amortyzatory bo u mnie sa zamontowane tamieniowe ktore nic nie tłumia i chce przejsc na standardowe. Oraz z jakiego auta mozna podpasowac tanim kosztem serwo bo hamulce bez serwa jakie sa to wszyscy wiemy a ja auta uzywam do jazdy na codzien
ramieniowe teoretycznie można regenerować ale to w wypadku kiedy chcesz mieć w pełni oryginała
montaż amortyzatorów to sprawa dość banalna
![Wink :wink:]()
w zależności od czego będziesz motał amorki musisz zrobić odpowiednie mocowania (polecam amory oczko oczko będzie się łatwiej odkręcać, najlepiej od jakiegoś popularnego
4x4 mogą być orginały od UAZ`a dość dobre tanie i o dużym skoku) musisz zrobić mocowanie przy ramie i na moście, amor musisz zamocować pod kątem, tak będzie najlepiej dla wykrzyżu, i komfortu jazdy (który umówmy się nie jest najlepszy
![Mr. Green :mrgreen:]()
) w zależności od amora który zastosujesz, obliczysz długość mocowania przy ramie (amortyzator w spoczynku musi być mniej więcej w połowie swojego zakresu pracy), musisz dobrać odboje tak aby przy dobiciu nie rozwaliło amora, to brzmi dość skomplikowanie ale na prawdę jest proste
co do serwa zależy jaki masz silnik
![Mr. Green :mrgreen:]()
oryginał czy jakaś zmota
![Wink ;)]()
zależy czy pedały w podłodze czy już na grodzi, czy pompa jest jedno obwodowa czy dwu.
najmniej przeróbek będzie z serwem od nowszego UAZ`a
czasem zamiast zmiany serw lepiej pomyśleć nad tarczami przynajmniej na przednią oś
o ile sprawa amortyzatorów jest dość prosta i tania to hamulce nie są już takie proste i banalne, a na pewno o wiele droższe, mimo to warto, mój Uazik blokuje wszystkie kółka na asfalcie przy kołach 33x10,5x16
![Twisted Evil :twisted:]()