jeśli nie masz pojęcia o mechanice zainwestuj w starszego japończyka, radziecka technologia jest albo dla zapaleńców albo dla koneserów
jeśli nie potrafisz grzebać w aucie i nie znasz go na 2 stronę to szukaj czegoś mało awaryjnego
ważne,
-rama bez dziur i pęknięć
-silnik suchy i w dobrym stanie
-skrzynia/reduktor/mosty cichy, bez wycieków,żadnego wycia i terkotania
-układ chłodzenia/ogrzewanie dokładny przegląd
-po kupnie wymiana rozrządu/pasków/świec/filtrów
-silnika/skrzyni/mostów nie zalewać byle jakim olejem tylko dobrym (nie musi być drogi tylko dobry, i taki jaki producent przewiduje)
-zawias i tak przed wyjazdem do wymiany
-auto z możliwością zamontowania bagażnika dachowego
-dobrze jest móc przespać się w aucie (nie zawsze można namiot rozbić)
-mechanicznie auto przed wyjazdem musi być idealne, blacharsko tak żeby nie wiało
opony też ważna rzecz
z aut tanich u dobrych
Isuzu Trooper 1 generacja
Mitsubishi Pajero 1 generacja
Nissan Terrano
Patrol K/W160 (tu bardzo tanio tanio nie będzie)
TLC lj70 (tu tanio nie będzie)
jeśli nie jest konieczny napęd
4x4 to Mercedes W124 kombi
![OK :ok:]()