UAZ

24 Lis 2010, 11:47

Pocieszny ale to ma być do ściganek więcej, coś al'a stare RMPSTy a nie to co teraz :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

24 Lis 2010, 13:48

jak stare RMPST to duża Vka w benzynie, mocne szybkie mosty, zawiecha w cenie reszty auta i klatka :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

24 Lis 2010, 18:11

No dobra KJST :mrgreen: w sumie źle to nie wygląda, rama UAZ, silnik, skrzynka BMW 211KM, klatke sie wykmini tylko te mosty...lepsze był by od Patrola tył od Y61 a przód od Y60... i ścigać się już można. W tamtym roku przyjechał do nas powycinany UAZ (seryjne mosty na resorach) z silnikiem V8 Audi i tylko Bystry go swoim Wranglem objechał (z identycznym motorem), a jeszcze dwie po RMPSTówki były :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

25 Lis 2010, 11:35

do afganów jak zapakujesz wzmocnione beechy to pojeździsz nawet większą gumą.. tylko koszt jest duży :mrgreen:
po co tak kombinować z mostami od patrola Y60/Y61?? komplet od Y61 (zwłaszcza przód jest mocniejszy niż Y60) i jazda ;) ale w sumie to jak stryjenka woli ;) znam gościa co niezmotanym gazem na seryjnym silniku objechał połowe przeprawowych zmot :wink: więc wiesz to jakie masz auto jeszcze o niczym nie znaczy :wink:
a co do budowy to zależy czy to ma być wytrzymałe, lekkie czy zrywne i szybkie :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

25 Lis 2010, 12:52

Te mosty to zwykłe nie Afgany tylko żę na springu i z tarczami. Ja miałem okazję startować 2 razy jako pilot tego http://rmpst.org/galeria/2008/runda3/20 ... CT0949.JPG tylko że z nowym włascicielem. To jest rama z Rendża +10" silnik i skrzynia BMW 850 V12 5.0 300KM, tylny most Y61 z LSD, przód Y60 i takie tam pierdoły. Wczesniej tez trochę z konstruktorem i właścicielem rozmawiałem, i dlatego są mosty od dwóch innch Parchów ponieważ Y61 tył dla stabilności ponieważ jest szerszy a przód z Y60 żeby lepiej skręcał z racji mniejszej szerokości. Tutaj kumpel chce zrobić wersję taką niskobudżetową...rama UAZ, mosty UAZ na sprężynie i tarczy, motor i skrzynia 3.5l BMW R6 211KM tylko jak z wytrzymałością UAZowskich mostów...
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

27 Lis 2010, 17:35

Witam jestem nowy na forum mam pytanie do was jako bardziej doświadczonych w tym temacie kupilem LUAZA i chciałbym mu podnieść zawieszeniem jakie części muszę kupić do tego zabiegu ,Dziękuje z góry.
zuzik
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: MIELEC

27 Lis 2010, 20:11

raczej zrobić nie kupić ;)
będziesz miał problem z tym autkiem, chcąc kupić coś do niego, nie ma nic gotowego
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

28 Lis 2010, 10:16

LUAZ to się bardziej chyba nadaje na doprowadzenie do stanu fabrycznego i wyjazdy na zloty? :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

28 Lis 2010, 10:38

na pewno ŁuAZ?
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%81uAZ
jak tak to najpierw zmień silnik bo największy jaki był produkowany to 1100cm i 53KM więc w dużych oponkach będziesz miał problemy z ruszeniem pod góre ;)
Sikora95
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Nie mam

28 Lis 2010, 12:48

No chyba wie co ma :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

28 Lis 2010, 19:19

wiem co musisz zrobic, przy silniku nic nie rób w końcu to potęga ;) podwyższ go troche i załóż te oponki będą w sam raz
[link do oferty na Allegro wygasł]
:lol:
Sikora95
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Nie mam

28 Lis 2010, 20:56

Sikorko, widac Twój sposób myślenia...pewnie nie wiesz więc Ci powiem, w terenie moc nie jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na osiagi pojazdu :wink: a do tego LuAZ jak każda terenówka ma reduktor :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

29 Lis 2010, 16:01

może i sie myle ale jak zobaczyłem zdjęcia tych opon to pomyślałem że 53 kucyki tego nie uciągną no chyba że po płaskim ale skoro tak mówisz...
Sikora95
Początkujący
 
Posty: 65
Auto: Nie mam

29 Lis 2010, 17:46

Patrole K160 (SD33) jakoś 35" targają , SJ410 który ma silnik ok. 1.0 31" też pociągnie :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

23 Sty 2011, 21:29

Witam

Chciałbym kupić samochód terenowy który służył by mi do jazdy po lasach i raczej łatwym terenie (czasem po piachu). Zależy mi by samochód miał charakter (wygląd) wojskowy gdyż ma być wykorzystywany jako transport w rozgrywkach ASG (coś jak paintball). Szukam auta taniego (5-7 tyś) i w miarę bezawaryjnego. Uaz przykuł moją uwagę ze względu na swój wygląd oraz cenę. I tutaj kilka pytań do WAS:

-Jaki samochód byście mi polecili.
-Jeśli UAZ to czy benzyna, benzyna+LPG czy diesel. Ten ostatni (jak czytałem) lepiej zachowuje się w terenie.
-Czy uaz ma demontowany dach (zależało by mi na takiej opcji by można załadować kilku ludzi na stojąco) ale fajnie by było by na głowę też nie padało i chyba tutaj najlepszym patentem była by plandeka (chyba sam sobie odpowiedziałem na pytanie)
-Jestem ze śląska znacie jakiś fachowców którzy by w razie czego umieli naprawić usterkę mechaniczną (sam maksymalnie zrobię elektrykę i blacharkę)
-Jest ktoś ze śląska lub zagłębia kto mógł by mi wskazać jakaś osobę autosalon itp. gdzie można zakupić takie auto (chodzi o to że wolał bym kupić u kogoś kto potem mógł by mi pomóc przy awarii)
- Może jakiś inny samochód wojskowy byście polecili niestety ograniczeniem jest cena :/

Pozdrawiam i dzięki z góry za odpowiedzi.
LUK ASF
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Sosnowiec