Mam problem z cieknącym płynem chłodzącym w samochodzie. Cieknie raz miej raz więcej spod tej rurki która jest widoczna na zdjęciu.
Jak widać jest tam urwany taki zaczep który chyba powinien być wokół niej i zastanawiam się czy to może być powód tego ze jest tam jakaś nieszczelność ? Co mogę z tym zrobić ? Obecnie do zbiornika leje wodę dopóki czegoś z tym nie zrobię. Samochód to Opel Astra.
kup opaske zaciskowa tej srdnicy co masz ta a raczej miales bo zostal kawalek i zaloz i tyle tylko metalowa a nie plastik
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
Ta opaska zaciskowa jednak nie jest urwana ale i tak zaloze druga moze bardziej bedzie trzymalo i przestanie przeciekac. Jesli jednak to nic nie pomoze to zastanawiam sie nad silikonem do wysokich temperatur. Stosowal ktos z was to kiedys ?
Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego? Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
Hybrydowa Toyota Auris debiutuje w Polsce Toyota Auris drugiej generacji zadebiutowała w Polsce w styczniu 2013 roku. Samochód otrzymał zupełnie nowy wygląd nadwozia i wnętrza niż poprzednik, zyskując sobie sympatię klientów zarówno w całej Europie, ...
Ja bym zrobił to raz a porządnie czyli; -spuścił płyn z układu-nie na ziemię bo się przyda -zdjął ten wąż -oczyścił ten aluminiowy element papierem ściernym z kamienia i utlenionego aluminium w miejscu gdzie wąż jest założony -uciął kawałek węża chłodnicy do miejsca w którym siedziała opaska ponieważ mógł już stwardnieć ze starości -nałożył wąż i skręcił na nową opaskę -zalał z powrotem płyn,odpowietrzył układ i cieszył się jazdą