![](https://www.forumsamochodowe.pl/galeria/inne-zdjecia-motoryzacyjne-a53/gdzie-w-europie-obowiazuja-winiety-na-autostrady-t40381.jpg)
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
PhantomASA1 napisał(a):To ze parują szyby nie znaczy ,że masz gdzieś wyciek,musisz przede wszystkim wymienić filtr kabinowy(jeśli go masz)lub usunąć wilgoć z wnętrza auta(wysuszyć).
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Kubuch napisał(a):Jak odkręcisz kapsel zbiorniczka wyrównawczego to wywala płyn? .
pocieszny napisał(a):jak masz GAZ to sobie sprawdź połączenia na trójnikach, jeśli nie to w kolejności: węże gumowe, zaciski węży, jeśli nie ma na nich białego nalotu (świadczy to o wycieku malutkim) to można patrzeć na wycieki z chłodnicy/ nagrzewnicy ( tylko do tego wyjmij filtr przeciwpyłkowy jak mówi PhanomASA1 bo jak on jest mokry zagrzybiony i fuj to z niego szyby mogą parować) ale jak zalałeś uszczelniacz chłodnic to raczej nie ma dziury w chłodnicy ani w nagrzewnicy, jeśli już to rzeczywiście może być walnięta głowica (jak myśli Kubuch) ale wtedy byś miał twarde węże, majonez na korku, i kilka innych przypadłości.
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
PhantomASA1 napisał(a):Slig nie jest wykluczone,ze masz gdzieś wyciek a samo parowanie szyb o tej porze może świadczyć,że uszczelki w drzwiach np.nie są już szczelne.Jeśli chodzi o uszczelniacze do układu chłodzenia to na przyszłość nie celuj w proszki tylko w takie preparaty które całkowicie rozpuszczają się w płynie chłodniczym,niwelują wszystkie pęknięcia włosowate w całym układzie chłodzenia a jeśli masz niewielki wyciek to one łącząc się z powietrzem zalepiają twardą spoiną dziurkę lub pęknięcie na amen!Dawniej takim preparatem dostępnym był WICK!