Uderzenie tyłem auta w koparkę, dziwna praca silnika.

12 Gru 2015, 10:07

Witam,
Wczoraj w nocy cofając na budowie uderzyłem ze sporą siłą w koparkę, na szczęście ( lub nie ) trafiłem idealnie hakiem, więc lampy i wszystko inne jest całe, jednakże silnik zaczął dziwnie chodzić :D
Uderzyłem tyłem, przód zaczął wariować :) A konkretnie to przy maksymalnym skręcie w lewo lub w prawo, im wyższe obroty tym bardziej piszczy.
Mam wrażenie, że przy mniejszym skręcie też jakoś inaczej chodzi silnik...
Stąd mój post, ma ktoś pojęcie jak mogło wpłynąć to uderzenie tylnym hakiem, na przód ( silnik ) pojazdu??
Pozdrawiam i dzięki za chęci.
lvl4t3usz
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 16 07 2009
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: toyota carina
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991

12 Gru 2015, 20:27

coś mi się zdaje, że potrzebna będzie geometria ndawozia :(
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

28 Gru 2015, 21:05

ale co piszczy ? jak skręcasz czyt. jedziesz skręcając czy jak stoisz ze skręconymi kołami ? jeśli to drugie to pasek jeśli to pierwsze to pełna geometria jest podstawą.
liku025
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 05 03 2010
Przebieg/rok: 46tys. km
Auto: Honda Civic
Silnik: D14a3
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy luksusowe SUV-y mogą być ekologiczne?
    Jeszcze dekadę temu aspekt ekologii w segmencie samochodów klasy premium nie był brany przez producentów pod uwagę tak mocno, jak w chwili obecnej. Co więcej, samochody luksusowe produkowane dzisiaj mogą poszczycić ...