Utrzymanie silnika w sprawności

28 Cze 2016, 06:58

Jeżdżę na motocyklach enduro , tam remont to jakieś 10 tyś km ( ktm exc 450) ja robiłem już takie remonty. Teraz mam nowe moto i dolewam do każdej wymiany Archoil ar9100 (nanoboran potasu), Nie znajduje do tego preparatu żadnych niezależnych badań, ale jest chwalony itd.
Pytania:
1.czy to jest kolejne badziewie AR9100 ?
2.czy to w sumie to samo co żrący militec-1?
3. co lepsze Bishop orginals czy ten ar9100 lub czy są podobne ?
3. gdzieś czytałem że Bishop to sulfonianem wapnia czy to prawda , czy ma coś jeszcze i co ?
Ordon
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 15 12 1995
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: peugeot
Silnik: 1,9 hdi
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

28 Cze 2016, 19:48

A kto ci takich głupot naopowiadał, że Militec jest żrący ? To bardzo dobry produkt i należy go stosować możliwie najszerzej. Co zaś ostatniego punktu, to Bishops i Militec to praktycznie to samo, z tym że Militec jest 5x tańszy.
Anjin
Zaawansowany
 
Posty: 534
Auto: Peugeot
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Bezpieczna jazda w nocy
    Jazda w nocy poza obszarem zabudowanym jest bardziej niebezpieczna i trudniejsza niż za dnia. Podstawowym powodem jest ograniczony zasięg widzenia drogi, przeszkód oraz innych uczestników ruchu drogowego. "W ...
    Samochód wyścigowy w kamuflażu rodzinnego sedana
    To jeden z najrzadziej spotykanych samochodów na świecie. Tak, chodzi o Corollę! A dokładnie o wyczynową Corollę TRD2000 z 1994 roku. Auto opracowała ekipa TRD (Toyota Racing Development), by uczcić starty Corolli ...