Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
łysy napisał(a):Biorąc pod uwagę popularność aut z TSI na naszym rynku (przede wszystkim Skody i VW) z pewnością za jakiś czas ceny napraw spadną i coraz więcej warsztatów zacznie się w nich specjalizować. Po prostu rynek odpowie na rosnące zapotrzebowanie. Weźmy pod uwagę, że wolnossące benzyny się kończą i jeśli mechanicy się nie przestawią rynek aut używanych się skurczy - przeciętny kierowca Astry G nie będzie miał czym jeździć - naprawy TSI go przerosną.
łysy napisał(a):Póki co jest jeszcze na rynku jakis wybór. Wielu moich znajomych sparzyło się na dieslach i przerzuciło się na benzyny z LPG. Ale wiecznie te auta jeździć nie bedą, dochodzi jeszcze ekologia i zbliżające sie wielkimi krokami ograniczenia. Jeśli faktycznie ceny napraw downsizingowych benzyniakow miałyby pozostać na tym samym poziomie co obecnie i nie będzie się ich dało przeprowadzić u Józka w stodole to chyba "problem" nadmiaru aut na naszych drogach zostanie rozwiązany. No i liczba "mechaników" też znacznie spadnie.
szybki napisał(a):Muszę Cię zmartwić... zrobi się to co na zachodzie Europy czyli aut nie będzie się opłacało naprawiać a do tego dojdzie jeszcze że 3/4 mechaników nie będzie umiało ich serwisować... czyli zakup nowego auta jazda to końca gwarancji ewentualnie do zepsucia się potem bułgar/ciabat/rusek i zakup następnego nowego auta
galakty napisał(a):No nie wiem czy przy polskich warunkach bez 4-5 dzieci jako lokata (if you know what i mean) ludzie będą kupować nowe. Wystarczy popatrzeć na ulice, większość aut to szroty, które w Niemczech nie przeszłyby przeglądu. Znikną auta z ulic i tyle, samochód stanie się rarytasem.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki AUDI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne AUDI