Używane auto z salonu z 10 tys. przebiegu

05 Kwi 2022, 20:25

Cześć,

Zastanawiam się nad tym, co robią auta w salonach 1 roczne z 10 tys przebiegu. Czy są to auta oddane na reklamacji i naprawiane, czy może auta testowe ? Głównie interesuje się Fordem puma, która jest dość często w taki sposób wystawiona, jednak tańsza o 15-20 tys od nowej.

Macie na ten temat jakieś doświadczenia?
Marwin1991
Obserwowany
 
Posty: 1

05 Kwi 2022, 20:54

Testówki, demo
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2764
Przebieg/rok: >50tys. km

06 Kwi 2022, 04:19

Może to być też wynajem pracowniczy.
Marwin1991 napisał(a):Czy są to auta oddane na reklamacji i naprawiane?

Takie sytuacje raczej się nie zdarzają, auto to nie telefon, czy telewizor.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3788
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

06 Kwi 2022, 08:42

Najczęściej to samochody testowe z parku maszyn dla mediów lub klientów którzy chcą odbyć taka jazdę przed kupnem. Czasem są to samochody zastępcze ale przeważnie gorzej wyposażone od tych pierwszych.

Ogólnie samochody testowe i demo najczęściej po przebiegu około 10tkm można uznawać za takie które w tym czasie pokonały dużo większy dystans nawet i 40-50tkm. Dlatego ich cena jest sporo niższa bo już jest kolejny następca no i czasem widać lekkie zużycie we wnętrzu pomimo małego przebiegu.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 10117
Zdjęcia: 35
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mercedes-Benz W113 z lat 60 tych - Pagoda
    Mercedes-Benz W113 z 1963 roku czyli Pagoda to druga generacja prestiżowej serii roadsterów SL. Auto zaprezentowano w 1963 roku w Genewie. Co ciekawe, po premierze samochodu dziennikarze okrzyknęli nowy model Mercedesa-Benz ...
    Zabici bez pasów - zapinajcie pasy w samochodzie!
    Aż połowa ofiar śmiertelnych na autostradach w Austrii, a ponad 60% w Belgii nie miało zapiętych pasów w momencie wypadku(1). Pasy bezpieczeństwa są efektywnym elementem dającym kierowcy i pasażerom bezpieczeństwo ...