Witam ponownie,
przez ostatnie 3 tygodnie przeglądałem dostępne numery Auto Świata i Motoru i wybrałem zestaw interesujących mnie modeli. Niby jest ich wiele, ale jak szukam konkretnych egzemplarzy z polskiego salonu, od 1 właściciela, z mojego okręgu, to okazuje się że wcale nie ma tak dużego wyboru.
Poniżej jest lista interesujących mnie modeli. Wszelkie uwagi mile widziane.
Ford Focus MK1 (-2005)
* silnik 1.6 100KM - optymalny, nie spala dużo (mniej niż 1.
, mała awaryjność
Ford Focus MK2 (2004-)
* wersje powyżej Ambiente (co najmniej Trend?)
* silnik 1.6 100KM lub 1.6 115KM (Ti-VCT)
Ford Mondeo MK2/3
* najlepszy byłby silnik 2.0 145KM, ale 1.8 110/115KM też może być (ale nie 1.8 SCi 130KM)
* dwumasowe kolo tez w niektorych beznzynowkach!
* benzyna zle wspolpracuje z lpg
* lepsza jest 5 biegowa - tansza w naprawie?
Honda Accord VI (-2002)
* silnik 1.8 lub 2.0 VTEC
Honda Civic VII (-2005)
* silnik 1.6 110KM, ew. 1.4 90KM, bez LPG
Opel Astra II/III (2004-)
* silnik 1.6, najlepiej 8V; moze tez 1.8 125KM
Opel Vectra (2002-)
* silniki 1.8, 2.2 (bez wtrysku bezposredniego)
Seat Leon I, Toledo II
* silnik 1.6 - dobrze wsp. z LPG
Skoda Octavia I "Tour"
* silnik 2.0 - do LPG
* silnik 1.6 101KM
Skoda Octavia II (2004-)
* silnik 1.6 (inne benzynowe FSI, TSI nie?)
Toyota Avensis I (-2003)
* silnik 1.8/110KM lub ewentualnie 2.0/128KM - bez VVTi - tylko do 2000r?
* silniki z VVTi (po 2000r) - nie wsp. z LPG - z początkow produkcji zawodne
* silnik 1.6 101KM za słaby
Toyota Corolla IX (E12) (2002-)
* silnik 1.6/110KM
VW Golf V (2003-)
* silnik 1.6 102KM (nie FSI)
VW Passat
* duzo pali, ale dobrze wspolpracuje z LPG
* silnik 1.8T, ew. 2.0
Mazda 3
* malo egzemplazy
* silnik 1.6 105KM (bezawaryjny)
Mazda 6 (2002-)
* silnik np. 2.0 141KM
Nissan Primera P11 (-2002)
* silnik 2.0 140KM (1.8 zuzywa olej)
Nissan Primera P12 (2002-)
* silnik 2.0 140KM (121KM?) (1.8 zuzywa olej)