Temu brakuje tylko szklanego dachu do Full opcji. Całkiem ciekawy, tylko silnik z multiair. Niby bezproblemowy, ale nie wiem o nim zbyt wiele poza tym, że moduł Multiair to część eksploatacyjna i wymiana kosztuje kilka tys.
Lexus LS - limuzyna dla Prezesa Limuzyny pełnią nie tylko funkcję reprezentatywną. Z jednej strony są to samochody naszpikowane najnowszą technologią i rozwiązaniami inżynieryjnymi, z drugiej – najlepsze modele oferują coś więcej, niż tylko technikę. ...
No właśnie też tak patrze, skrzynia już chyba nie m32, młodsze auto, lepsze wyposażenie, możliwość jazdy na samej benzynie (bo z tego co słyszałem 1.4 multiair nie spali aż takich ilości benzyny jak t-jet). Najwiekszy minus to brak możliwości zamontowania LPG?
LPG założysz bez większych problemów, tam jest zwykły, wielopunktowy wtrysk. Po prostu nie każdy sterownik dobrze się dogaduje z multiair i finalnie całość wyjdzie kilka stów drożej niż instalacja do standardowego silnika (bo najpopularniejszy w pl stag ponoć nie bardzo daje sobie radę i trzeba czegoś innego szukać)
mati9510, rozpatrujesz 140 konne turbo, żeby potem iść w 90 konnego wolnossaka, który prawdę mówiąc nawet w Punto szału nie robi? Za 12 tys jeśli ktoś potraktuje to jako alternatywa dla komunikacji miejskiej ujdzie ale za tą kasę to żart.
Jeremias napisał(a):mati9510, rozpatrujesz 140 konne turbo, żeby potem iść w 90 konnego wolnossaka, który prawdę mówiąc nawet w Punto szału nie robi? Za 12 tys jeśli ktoś potraktuje to jako alternatywa dla komunikacji miejskiej ujdzie ale za tą kasę to żart.
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.