Vag k+can 3,6

30 Maj 2014, 20:10

Witam kolegów
wiem ze w porównaniu do was jestem leszczem ale korzystam z tego kabelka i programu do celów własnych.
Mam taki mały problem kupiłem na allegro taki kabelek z vagiem 3,6.
niby się łącze z fura robię tak jak w opisie niby pokazuje mi przebieg który chce sobie testowo zmienić na liczniku . Wyświetla mi mniejszy przebieg niż na liczniku a wszystko zrobiłem dobrze przy zmianie przebiegu o 50 km nic się nie dzieje , odłączyłem akumulator i tez nic . w tej samej sesji próbowałem odczytać kod imo i nie odczytało .
gdy chciałem odczytać przebieg ecu program się wiesza . razem z tym kabelkiem powinien mi tez chodzić program vwtool tez nie działa niby się łączy ale po chwili się wyświetla brak polaczenia ze sterownikiem i tez nic nie mogę zrobić. po odłączeniu akumulatora zaświeciła mi się kontrola trakcji i wspomaganie , wyłączy się to samo czy komputerem tylko
W Polsce nie było by problemu skasować błędów a jestem za granica i trochę tu drogo

Pozdrawiam i liczę na pomoc
milosz85
Nowicjusz
 
Posty: 10
Prawo jazdy: 14 07 1998
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: TOURAN po lifcie
Silnik: 1,9 TDI 105KM
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

19 Maj 2015, 00:12

Vag k+can 3,6 to kiepski sprzęt i trudny w obsłudze, przebieg tym sprzętem można było bez problemu kręcić w autach bez magistrali can (czyli starsze modele), Tobie polecam jakiegoś Vaga 11.11 lub 12, a kontroli powinny zgasnąć same po kilku minutach jazdy.
przemek217
Launch X-431 DIAGUN - tester diagnostyczny
Awatar użytkownika
 
Posty: 611
Miejscowość: Limanowa
Prawo jazdy: 16 01 2005
Auto: Audi a6 C5
Silnik: 1.8 T 150KM AEB
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Yaris GRMN - sportowy wydech
    Obecność miejskiego hatchbacka wśród supersamochodów nie jest przypadkowa. Toyota Yaris GRMN nie jest zwykłym autem do jazdy między pracą, centrum handlowym, a osiedlem. Chyba, że po drodze przejeżdżamy przez ...