Vectra B, Mondeo MK2 czy Mazda 323F - 4-5k

25 Maj 2013, 21:07

szybki bez obrazy ale twoje odpwiedzi są jednotematyczne że tylko japońce najlepiej toyota a miałeś do czynienia z jakimś innym aucie np. francuskim,niemieckim jak się kupi zadbany niezajeżdżony model to też pojeździsz bezproblemowo.Camry co miałem było ok sprowadzane z niemiec ale w porównaniu nawet z omegą niczym specjalnie się nie wyróżniało a spalanie bardzo zbliżone i nikogo nie będę oszukiwał średnio 14/15 lpg/100km jak ktoś kupuje takie auto i twierdzi że pali sporo mniej to po prostu muli i sens posiadania takiego auta jest żaden.
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

25 Maj 2013, 23:29

ak83 napisał(a):szybki bez obrazy ale twoje odpwiedzi są jednotematyczne że tylko japońce najlepiej toyota a miałeś do czynienia z jakimś innym aucie np. francuskim,niemieckim jak się kupi zadbany niezajeżdżony model to też pojeździsz bezproblemowo.Camry co miałem było ok sprowadzane z niemiec ale w porównaniu nawet z omegą niczym specjalnie się nie wyróżniało a spalanie bardzo zbliżone i nikogo nie będę oszukiwał średnio 14/15 lpg/100km jak ktoś kupuje takie auto i twierdzi że pali sporo mniej to po prostu muli i sens posiadania takiego auta jest żaden.


Prawda jest taka że w pewnym przedziale cenowym aut od 1992do2002r tojka jest jedną z najlepszych propozycji gdzie Francuska myśl techniczna w pierwszej połowie lat 90 wyglądała jak epoka kamienia łupanego a w dodatku jeszcze się psuła. Jeżeli było tak różowo to powiedz która marka Germańska/Francuzka stosowała w podstawowych modelach silniki 16V z wielopunktowym wtryskiem, z dwoma wałkami rozrządu mającymi takie parametry moc/Nm???
A która marka bazowała na silnikach przejętych żywcem ze sportu???
A poczytaj o głowicach yamahy gdzie lądowały???
Z nowymi tojkami mógłbym polemizować że są gówniane ale za 5k to raczej nie ma o czym mówić .
A pimpuje akurat te autka bo mam za sobą wytwory niemieckie/francuskie/włoskie i żadne z nich nawet nie zblizyły sie poziomem nie psujactwa do tojek.

P.S.

W pracy zajmuje się autami i do zabawy też używam aut więc próbuje i sprawdzam.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10992
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

26 Maj 2013, 18:06

A na co zwrócić szczególną uwagę przy kupnie tej Cariny E?
ViGoR
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Audi
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

26 Maj 2013, 20:38

CarinaE nie ma wpadek.
Każda wersja jest godna polecenia. Patrz na wypadkowość i na stan ogólny. Problemem jest cofanie liczników ale to chyba każda marka ma ten sam problem. Olej wersje GTi ba za tą kaskę będzie trupek. Polecam Ci 2,0 (np.z tego linka co wkleiłem) przy tej pojemności jedzie dosyć szybko a spali 1l LPG więcej niż 1,6.
Jak brałeś pod uwagę coś mniejszego poszukaj corollki e11 też jest bezawaryjna, mało pali i wizualnie w środku trochę nowocześniejsza. Polecam Ci 1,6 bo dobrze jedzie i super mało pali.
Dokładniejsze info znajdziesz na toyotaklub.org.pl
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10992
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

26 Maj 2013, 20:52

Aha rozumiem, lecz muszę patrzeć też na to ile wyjdzie mnie OC gdyż nigdy nie kupowałem samochodu a w domu także nikt nie ma. Tak więc ile może wyjść takie OC takiej Toyoty Corolli lub Cariny?

A tak wgl to e11 mi nie przypada z wyglądu do gustu... Bardziej mi sie podoba e10 np. [link do oferty na Allegro wygasł]
ViGoR
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Audi
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

26 Maj 2013, 23:03

ViGoR napisał(a):Aha rozumiem, lecz muszę patrzeć też na to ile wyjdzie mnie OC gdyż nigdy nie kupowałem samochodu a w domu także nikt nie ma. Tak więc ile może wyjść takie OC takiej Toyoty Corolli lub Cariny?

A tak wgl to e11 mi nie przypada z wyglądu do gustu... Bardziej mi sie podoba e10 np.


W OC dokładnie Ci nie powiem ale dużych różnic niema między 1,4 a 1,6 reszte musisz sam sprawdzić.

E10 szukaj raczej 1,6 ponieważ ten silnik już naprawdę daje radę, zaskoczysz nim o wiele szybsze teoretycznie auta a pali praktycznie tyle samo co 1,4.
1,6 w trasie ma odczuwalnie niższe obroty przy tej samej prędkości co 1,4.
Roczniki e10 96-97 są lepiej wyposażone ale słabsze ponieważ normy srormy itp.
1,4 ma 75KM a 1,6 110Km oczywiście bidy nie ma ale jak chcesz przycisnąć no to lepiej czymś mocniejszym. Oczywiście razem ze spadkiem mocy spadło spalanie.

lepiej wysilić portfel i takie cuś kupić
[link do oferty na Allegro wygasł]
a tak wygląda auto z cofanym zegarkiem
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
ta jest fajna ale tylny zderzak ma polift moze była lekko pyknięta a może mocniej
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
wydaje się normalna
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
następny cofany licznik
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10992
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Corolla TE27 (1972–1974)
    To właśnie od niej zaczyna się wielka przygoda Corolli ze sportem. Pod maską lekkiego, ważącego zaledwie 855 kg nadwozia coupe ówczesnej Corolli TE27 zamontowano 115-konny silnik DOHC z Celiki. Ta wersja trafiła do ...

05 Cze 2013, 09:49

A co powiecie o jakim Lanosie 1.5 8v + gaz w hatchbacku?
ViGoR
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Audi
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

05 Cze 2013, 11:42

Silnik 8zaworowy jest najlepszy pod gaz (pojedzie praktycznie na każdej instalacji),części tanie i łatwo dostępne (sporo pasuje od Astry I),blacha ocynkowana więc nie gnije,często można trafic egzemplarz z bogatym wyposażeniem,od 1 lub 2właściciela i z małym autentycznym przebiegiem.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

05 Cze 2013, 11:49

Znalazłem coś takiego na temat takiego Lanosika :

Samochód w zasadzie bezawaryjny. Często należy wymieniać świece oraz przewody wysokiego napięcia, gdyż zaniedbanie w tym zakresie może doprowadzić do nieprzyjemnych wystrzałów gazu. Przy odpowiednich zabezpieczeniach nic złego się nie dzieje ale przechodnia może taki wybuch przestraszyć. Polskie rzemieślnicze klocki hamulcowe wytrzymuja przebiegi ok. 50 - 60 tys. km. Tarcze nie wiem od 6 lat nie wymieniane :) Uciążliwe są wycieki oleju spod pokrywy zaworów silnika - przyklejenie nowej uszczelki silikonem załatwia sprawę raz na zawsze.


Jest jakaś prawda w tej wypowiedzi? ;)
ViGoR
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Audi
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

05 Cze 2013, 11:55

O wyciekach powiem szczerze pierwsze słysze a troche już siedze w temacie Lanosa.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

05 Cze 2013, 12:04

A jakie są najczęstsze usterki i jak kosztowne w Lanosach?
ViGoR
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Audi
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

05 Cze 2013, 12:58

Jako takich brak,w silnikach 1.6 często lubi padać uszczelka pod głowicą a masz jakiś egzemplarz na oku?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

05 Cze 2013, 20:25

Nie dopatrzyłem się ładnych 1.5 8v więc na razie upatrzyłem sobie 1.6
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
ViGoR
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Auto: Audi
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

06 Cze 2013, 11:41

Pierwszy już chyba sprzedany. Drugi od handlarza który zajmuje sie sprzedażą Lanosów. Ogólnie po zdjęciach wygląda na dość ładne,jak masz niedaleko to jedz obejrzyj.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012