Vito 110 2,2CDI

16 Wrz 2010, 21:21

Zakupiłem Mercedesa Vito 110 2,2CDI 1999r, auto jest w bardzo dobrym stanie silnik w chwili zakupu nie puszczał ani dymka, palił na dotyk jedyną wadą był uszkodzony termostat.Po wymianie termostatu zauważyłem znacznie większe zużycie paliwa oraz bardzo duże dymienie na czarno w chwili przyspieszeń. Zrobiłem małą próbę , podłączyłem zewnętrzny czujnik temperatury i od separowałem go od silnika , po jeździe próbnej stwierdziłem że nie dymi.I tu moje pytanie zły kąt wtrysku czy wtryski?
arczi1971
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Wrocław

17 Wrz 2010, 09:54

fachowcem nie jestem ale mam silniczek cdi, kiedy sypnał mi sie wtrysk to slychac bylo dzwiek spod pokrywy wtryskow(tzn.cykanie).a jesli chcesz sie upewnic czy na pewno to zdejmij pokrywe wtryskow i go odpal, jeśli bedziesz mial czarna maz podobna do plastiku wydostajaca sie z pod wtrysku to na 100% on jest do zrobienia(ewentualnie do uszczelnienia).A ogolnie sprinter puszczal mi czarny dymek kiedy moj mechanik przez omylke zapomnial podlaczyc mi turbiny i do tego byl strasznie słaby.Radze sprawdzić pod pokrywą i turbine, ale to tylko rady amatora ktory mial stycznosc z takimi samymi objawami.
Pozdrawiam
glow
Nowicjusz
 
Posty: 16
Miejscowość: Toruń
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Modele zasilane LPG poszerzają ofertę Opla ecoFLEX
    Opel poszerza i udoskonala swoją ofertę modeli z napędem LPG. Teraz można złożyć zamówienie na pięciodrzwiową Astrę w wersji hatchback, Astrę Sports Tourer i Merivę, wyposażone w nowy, mocny, a zarazem ekonomiczny ...