Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Pionek napisał(a):VAG ma sporo bardzo, bardzo dobrych silników.
Invi napisał(a):Dawaj pośmiejemy się.
Witam
Jestem szczęśliwym posiadaczem s-max 2,5T 220KM i tak jak każdy dopadła mnie zmora tego silnika uszkodzenie bloku miedzy cylindrami.
Nawet i w T5 potrafi blok pęknąć a co dopiero w 2.4 czy 2.5. Zamknięcie bloku zdecydowanie poprawia wytrzymałość ale mało kto kupuje po taniości 2.4 albo 2.5 aby później wykładać złotówki na zamykanie bloku (no chyba, że to Rka to spoko).
Invi napisał(a):Ale reszta to bez jaj. Co jest takiego w 1.6mpi? Każdy producent ma w ofercie kilka takich prostych silników, gdzie nie ma się co zepsuć. 1.9tdi/2.5tdi to samo. Znajdź diesla na pompie, który nie przejedzie w miarę bezawaryjnie kilkuset tysięcy. Mówiąc o ea113 mamy na myśli silnik, w który po zakupie trzeba włożyć 4k żeby można było w miarę spokojnie jeździć? Z 2.0tdi cr też pojechałeś, konkurencja wkładała silniki w latach 90-tych i to bez żadnych wpadek więc zrobienie tego samego 10 lat później nie jest szczególnym osiągnięciem
Jak do oględzin aut bierze się fryzjera i kosmetyczkę a do tego szuka się najtańszych ofert na rynku to może się tak zdarzyć, z resztą w 200 konnym aucie same opony to R17 które 200 zł nie kosztują to nie Fiat SCInvi napisał(a):Mówiąc o ea113 mamy na myśli silnik, w który po zakupie trzeba włożyć 4k żeby można było w miarę spokojnie jeździć?
Pionek napisał(a):pędzisz autostradą na pełnym gazie a takie coś w 2,5T i to w serii- jest zabawą dla odważnych.
itd..itd reszta bez komentarza
Invi napisał(a):Mówiąc o ea113 mamy na myśli silnik, w który po zakupie trzeba włożyć 4k żeby można było w miarę spokojnie jeździć
Pionek napisał(a):Jeśli dla Ciebie to są wady, to lepiej zaprzestań już mamienia ludzi że wadliwa skrzynia we Fiacie Bravo to zaleta i dreszczyk emocji ile pociągnie, bo naprawa skrzyni to nie 50 zł
Pionek napisał(a):2,5 TDI stare z lat 90 wkładali nawet do Twojego kochanego Volvo bo inżynierowi byli tacy "super" tylko nie potrafili zrobić diesla (brali z Audi i Renault zdaje się)
Raziel11 napisał(a):Jak dla ciebie te kilka stowek dyskwalifikuje auto z zakupu to wspolczuje.
Raziel11 napisał(a):Olej 210
swiece 200
filtr powietrza 100
pcv 180
hpfp 260
rozrzad 1400
n75 450
dv 200
nagar 600
=3600
Ossy napisał(a):Poczytaj dokładnie informacje na forach i popytaj mechaników kiedy pojawiają się problemy z tym silnikiem. Podpowiem, że przy nieumiejętnym chiptuningu,
Cud techniki nie ale wg Twojego rozumowania:Invi napisał(a):I to czyni z 2.5tdi cud techniki?
jak widać Volvo w latach 90 np w modelu V70 nie miało swojego diesla w ofercie tylko musiało brać od AudiInvi napisał(a):Każdy producent ma w ofercie kilka takich prostych silników, gdzie nie ma się co zepsuć. 1.9tdi/2.5tdi to samo.
Pionek napisał(a):Szybki, ok to idąc Twoim tokiem rozumowania, skoro Invi podał jako przykład auta Volvo S60, dwójki podejrzewam że autor nie da rady kupić, za to jedynkę na wypasie.
Być może pójdzie w 2,5T - znasz kogoś od zamykania bloku tego silnika i pełnego zakucia?
Też warto o tym pomyśleć, przegrzeje biedaka i co nowy słupek?:)
Pionek napisał(a):cytat z sieci:
Witam
Jestem szczęśliwym posiadaczem s-max 2,5T 220KM i tak jak każdy dopadła mnie zmora tego silnika uszkodzenie bloku miedzy cylindrami.
Raziel11 napisał(a):No tak no rozrzad to tylko w vagu sie wymienia, kupujesz inne auto i zlotowki nie dokladasz, zejdz na ziemie.
Pionek napisał(a):Natomiast co do silników -chociażby: 1,6 mpi, 1,8T 20V, 2,8 VR6, 3,2 VR6, 1,9 tdi, 2,5 TDI R5, 2,0 FSI, 2,0 FSI-turbo (EA113), 1,4T 122, 1,6 TDI 2,0 TDI CR
A gdzie było pytanie o silniki VAG-a starej daty czy nowej daty czy Przed Naszą Erą?szybki napisał(a):Nie mieszaj bo... wklejasz silniki starej daty, potem wklejasz silniki nowej daty a tak właściwie to ....
szybki napisał(a):Dlatego powtórzę autorze tematu dam Ci namiary na firmę i dowiesz się więcej ... bo to Ty płacisz a nasi chłopcy się rozmyją
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN