Witam, dziękuję za odpowiedź. A powiedz mi jeszcze, mając na oku wersję 1.8 Turbo (150km) benzynka, trzeba konkretnie na coś uwagę zwracać przy silniku? Ma on jakieś słabe punkty? Czy wystarczy podejść ze zdrowym rozsądkiem, zobaczyć jak kręci na zimno, na ciepło, jak się zbiera, jak pracuje na wolnych obrotach itp, oraz zwrócić uwagę na wycieki, kopcenie z wydechu itp? Wystarczy coś takiego, czy silniki te mają jakieś słabe strony które należy sprawdzać?
Oraz jak wygląda sprawa z turbo - jaki przebieg wytrzymuje taka turbosprężarka, co prawda regeneracja z tego co patrzyłem to koszt około tysiąca złotych, ale wolałbym wiedzieć jaki przebieg powinna wytrzymać, żeby kupując auto np. 250 tys nie czekał mnie od razu jej remont. Jak obchodzić się z trubo sprężarką? Trzeba odczekiwać po ostrzejszej jeździe aż silnik ostygnie, i dopiero go wyłączyć, natomiast na zimnym silniku unikać przekraczania 3 tys obr/min ?
Czy zawieszenie w Golfie MK4 ma jakieś słabe punkty na które szczególnie uważać? Nadwozie ocynkowane, czy mimo wszystko są słabe punkty w których lubi pordzewieć i raczej należy tego unikać? (Oczywiście wykluczam tutaj rdzę na skutek dzwona w przeszłości, bo na 80% takie auta będę od razu wykluczał - jeśli uderzenie było dość konkretne).
Może podstawowe pytanie, ale nie posiadałem nigdy samochodu z turbosprężarką, ani diesla ani benzynki stąd pytania. Dziękuję i pozdrawiam.
P.S Gazu nie będę montował, o ile zmieszczę sie w spalaniu jak wyżej - bagażnik nie jest jakiś ogromny, i wstawiając subwoofer ze wzmacniaczem aby posłuchać jakiejś muzyki w lepszej jakości już miejsca ubędzie, a co dopiero butla gazowa... Jak mówiłem, przy delikatnej jeździe 10-12 litrów jak się zmieszcze, to nie będzie potrzeby gdyż nawet mój obecny pali więcej
![Wink ;)]()