Volkswagen Golf V z 2004 czy nowy Peugot 206

08 Paź 2007, 17:27

Jestem zielona w tym temacie. Mam już dość poszukiwań. Do wyboru zostały mi dwa autka. Kupię Golfa 1.9 tdi z przejechanymi 94 tys. km lub nowego Peugota 206. Powiedzcie mi, który samochód będize tańszy w utrzymaniu w dużym mieście? Chodzi mi zarówno o spalanie jak i przeglądy, części....
Proszę o wyrozumiałość.
limonka
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

08 Paź 2007, 17:44

:D Osobiście wybrałbym "206"...pokochasz Go, bo będzie pachniał nowością; inne elementy użytkowania sama uznasz za właściwe dla tego autka. :wink:
fordon

08 Paź 2007, 19:00

Zaskoczyłeś mnie. Myślałam, że jednak ktoś będzie za Golfem.
Ceny są porównywalne... Za nową 206 chcą 39 tys. co prawda z ubezpieczeniem w cenie, za Gofa mam zapłacić 45 tys. oczywiście bez ubezpieczenia. Nie chodzi mi o cenę samochodu tylko o późniejsze utrzymanie go. Nie mam zielonego pojęcia ile kosztuje serwis jedego czy drugiego autka. To moje pierwsze.... Ciężko mi idzie ten wybór a postanowiłam, że tym tygodniu już będę miała swoje własne 4.... koła ;)
limonka
Nowicjusz

08 Paź 2007, 21:34

:D limonka: podany przez Ciebie golfiak ma trochę nakulane...Nowego - hołubiąc - będziesz miała ze świadomością, że przebieg jest tylko Twój. Skąd pewność, że golfowi nie cofnięto licznika? Koszty są podobne; no, może nowego Pegueota na początku troszkę zapłacisz za pierwszy, obowiązkowy przegląd. Ale nowistość...ten zapach...Poza tym autko zgrabne; dla Twojej urody - jak znalazł! Ładne autko i w nim takaż sama dziewoja hoża...!?
fordon

09 Paź 2007, 12:25

A nie myślałaś o Oplu Astra? Jest ładniejsza od 206 z zewnątrz jak i w środku . A za około 40000zł kupisz astre z 2006 roku z silnikiem 1,9 CDTI (150KM) i wysoką wersją wyposarzenia
cichys
Nowicjusz
Awatar użytkownika

11 Paź 2007, 06:47