
galakty napisał(a):Cały czas mnie zastanawia, czemu w USA produkują autka z V6/V8? Tam jest inny klimat i ekologia nie zobowiązuje?
Tam po prostu jest inaczej.

które sprzyjają tworzeniu samochodów z dużym litrażem

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
galakty napisał(a):Cały czas mnie zastanawia, czemu w USA produkują autka z V6/V8? Tam jest inny klimat i ekologia nie zobowiązuje?
velcapone napisał(a):Tam po prostu jest inaczej. A kluczem do sukcesu są niskie ceny paliw,
które sprzyjają tworzeniu samochodów z dużym litrażem
łysy30 napisał(a):Znakomicie spasowany (nic tu nie brzęczy, nie skrzypi, nie rezonuje - nowy Leon, którego też testowałem na tym polu kompletnie mnie rozczarował), starannie wykończony, wyciszony niemalże jak samochody wyższego segmentu, zawieszenie cichutkie, komfortowe, a przy tym pozwalające w zakrętach na dużo więcej niż mój twardy jak taczka Civic, wyposażenie nieosiągalne dla japońskich czy francuskich samochodów. Jedynie silnik (testowałem 1.4 TSI 150KM) wymaga przyzwyczajenia, bo ma słabiutką górę (a po jeździe wysokoobrotowcem kręciłem go do odcinki jak głupi ) - jeździ się nim w zasadzie jak dieslem (tak też trochę brzmi - byłem tym trochę rozczarowany), jest dynamiczny, ale chyba spodziewałem się jeszcze lepszych osiągów. Gwarancja może być nawet 5-letnia, więc niespecjalnie martwiłbym się awaryjnością (ponoć silniki z rodziny EA211 są już dopracowane, ale kto ich tam wie). Ceny wersji Highline po rabatach są dużo niższe niż np. Civic w średnim wyposażeniu, gdzie najwyżej z dodatków można dostać jakieś dywaniki.
Ossy napisał(a):Lexus CT
Baza z danymi technicznymi samochodów marki VOLKSWAGEN. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne VOLKSWAGEN