Volkswagen T4,TRANSPORTER

16 Lut 2010, 19:47

Witam, mam zamiar kupić transportera z roku 96 - 99. Nie wiem tylko czy kupić z silnikiem 1,9 bez turbiny czy 2,5 z turbiną :/ jeśli ktoś miał kontakt z takim autem, prosze napisać kilka słów. Słyszałem ze te silniki z turbiną są awaryjne, nie wiem czy to prawda... Z góry dziekuje za pomoc.
em
em669
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Zdjęcia: 1
Miejscowość: Pułtusk

16 Lut 2010, 23:47

moj wujek ma takiego 1,9 bez turbiny ma zrobione blisko 400 tys. i jest bardzo zadowolony bo to auto zarobilo na kupe innych i z tego co wiem to tdi sa gorsze dla takiego auta
wujekk87
Początkujący
 
Posty: 119
Miejscowość: Sosnowiec

17 Lut 2010, 08:25

Ja powiem słowa pewnego forumowicza z tego forum (dokładnie to stasiowski),ma on VW T4 2.5TDI i kiedyś był podobny temat i sam mnie uświadomił że jeśli T4 to nie z 1.9D bo to za słaba jednostka do niego a minimum 2.4D bo to dopiero potrafi jakoś zebrać auto.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

17 Lut 2010, 09:17

barol91 napisał(a):Ja powiem słowa pewnego forumowicza z tego forum (dokładnie to stasiowski),ma on VW T4 2.5TDI i kiedyś był podobny temat i sam mnie uświadomił że jeśli T4 to nie z 1.9D bo to za słaba jednostka do niego a minimum 2.4D bo to dopiero potrafi jakoś zebrać auto.

Co to za róznica czy będzie miał w pudle 22sec czy 20sec do 100? Lepsze 1.9D, kazdy mechanik to naprawi, częsci też łatwo dostepne, a z 2.4D juz moze byc słabiej. Pozatym opłaty w wypadku 1.9D będą mniejsze niz w przypadku 2.4D
MajkPZM
Zaawansowany
 
Posty: 778
Miejscowość: Kraków

17 Lut 2010, 09:26

Ja bym raczej skupił się nad stanem technicznym oglądanego egzemplarza. Silnik w dobrej kondycji(niezależnie od stanu licznika),będzie się dobrze sprawował w każdej wersji...chociaż"do roboty" szukałbym jednak jednostki wolnossącej.
Pod domem : MEGANE IV 1,5 dci-110KM , MEGANE III 1,6-16V - 110KM lpg -jest paliwowa alternatywa bez elektryki.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

17 Lut 2010, 09:28

MajkPZM to nie są moje słowa,napisałem już czyje i dlaczego.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

17 Lut 2010, 09:56

Jak ktos kupuje t4 to nie na wyscigi.
illusion
Aktywny
 
Posty: 343
Miejscowość: Poznań

17 Lut 2010, 10:02

A to różnie akurat... :grin:
Ja akurat w pracy czasem muszę się pościgac a w T4 ,mam 2,8 VR6... :grin:
Dobrze się zbiera ! :wink:
Pod domem : MEGANE IV 1,5 dci-110KM , MEGANE III 1,6-16V - 110KM lpg -jest paliwowa alternatywa bez elektryki.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

17 Lut 2010, 11:25

Wkońcu benzynka o mocy 174km :grin:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

17 Lut 2010, 11:26

barol91 napisał(a):Ja powiem słowa pewnego forumowicza z tego forum (dokładnie to stasiowski),ma on VW T4 2.5TDI i kiedyś był podobny temat i sam mnie uświadomił że jeśli T4 to nie z 1.9D bo to za słaba jednostka do niego a minimum 2.4D bo to dopiero potrafi jakoś zebrać auto.
tak jak juz pisali to sie nie ma zbierac tylko jezdzic... wujek ma to auto do ciagniecia lawety jezdzi raz w tygodniu pod granice francuska i jakos daje rade sciagnac duze auto na lawecie tym 1,9D
a wychodzi duzo taniej niz 2,4 czy 2,5 tdi
wujekk87
Początkujący
 
Posty: 119
Miejscowość: Sosnowiec

17 Lut 2010, 12:04

wujekk87 napisał(a):tak jak juz pisali to sie nie ma zbierac tylko jezdzic...


U mnie też ma przeważnie się toczyc ale...czasem jednak musi się zbierac!
Tak czy inaczej dla nikogo nie jest tajemnicą,że diesle VW z takich aut jak T4, to jednostki długowieczne i dobrze użytkowane ,mogą osiągac przebiegi zarezerwowane dla 124.
Pod domem : MEGANE IV 1,5 dci-110KM , MEGANE III 1,6-16V - 110KM lpg -jest paliwowa alternatywa bez elektryki.
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

17 Lut 2010, 14:47

1,9 bez turbiny bo z turbina są same kłopoty wiem ,że fajniej się jedzie gdy ona jest ale uwierz mi trzeba też trzeba umieć o nią dbać .wiem co piszę bo w rodzinie było kilka Passatów 1,9 TDI i wiem ,że turbiny sprawiały trochę kłopotu.
astro007
Aktywny
 
Posty: 253

17 Lut 2010, 15:11

I sami powiedzcie czy jest sens,załózmy że mam T4 1.9D o mocy 68km (jak sie nie myle) załaduje go do pełna (wersja blaszak) i co pod górke będe miał problemy z wyjechaniem bo silnik będzie chciał wyskoczyć z mocowań.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

17 Lut 2010, 16:56

czemu masz miec problemy z wyjechaniem?
chyba nigdy nie miales do czynienia z takim autem :|
jakos jechalismy 1,9D bez turbiny w 6 osob, do tego dwa silniki na pokladzie a za nami laweta w jedna strone ponad 2t bo ciagnelismy vectre c w kombi ze stuttgartu do leska w bieszczady a spowrotem land rovera z rzeszowa do sosnowca i jakos dalo rade pod gorki male duze i na niemieckich autostradach i nie bylo zadnego problemu ze silnik wyskoczy z mocowan czy cos w tym stylu

do autora: jesli chcesz miec auto ktore pojezdzi ci bezawaryjnie dosyc dlugo to bierz silnik bez turbiny bo to naprawde prosta jednostka i sprawuje sie bez klopotow przez dlugie lata i setki tysiecy kilometrow
jesli chcesz autem jezdzic po miescie i scigac sie z calibrami na swiatlach to kup sobie 2,5 TDI tylko pozniej zebys nie mial problemow ze masz silnik zajechany
wujekk87
Początkujący
 
Posty: 119
Miejscowość: Sosnowiec

17 Lut 2010, 17:17

No mi t4 jest potrzebne do prac budowlanych, a konkretnie zeby mnie woził do pracy, czasami załadowany materiałami czasami nie. do tej pory chciałem kupic t4 z silnikiem 2,5 tdi bo nie było by kłopotu z jezdzeniem z pełną paką towaru, ale czytając to co napisaliście chyba zdecyduje się na 1,9 bo tanszy w utrzymaniu.... sam juz nie wiem :/
em
em669
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Zdjęcia: 1
Miejscowość: Pułtusk